=============
ႏွလံုးအိမ္တြင္း၌ စန္းေရပြက္သကဲ့သို႔ တလက္လက္ တလင္းလင္း တဖြါးဖြါး မျပတ္မစဲ အၿမဲျဖစ္ေပၚ၍ ေနေသာ ဘဝင္စိတ္ကို မေနာအၾကည္ ဆိုသည္။
ထိုဘဝင္စိတ္- ဟုဆိုအပ္ေသာ မေနာအၾကည္သည္ ေရွးဘဝ ေဟာင္းႏွင့္ စပ္ေသာ
အာ႐ံုကိုသာ အာ႐ံုျပဳသည္ျဖစ္၍လည္းေကာင္း၊ ထိုသို႔ျပဳေသာ္လည္း
ထင္လင္းေသာျပဳျခင္း မဟုတ္၊ မထင္မရွားေသာ ျပဳျခင္းသာျဖစ္၍ လည္းေကာင္း၊
အဘယ္ကိုအာ႐ံုျပဳသည္ဟု ပုဂၢိဳလ္ သဏၭာန္မွာ ေပၚေတာ့ သည္ မဟုတ္။
တစ္ညဥ့္လံုး အိပ္၍ေနရာ အိပ္မက္မွာကိုလႊတ္၍ ဘဝင္စိတ္အာ႐ံုျပဳခ်က္ႏွင့္ ငါသည္-ဘယ္ အာ႐ံုကို ေတြ႕ျမင္ရသည္ဟု မသိေလ။ ထိုဘဝင္ ဟူေသာ မေနာအၾကည္လည္း ျမစ္ေရအစဥ္ကဲ့သို႔ ျဖစ္၍ေနစဥ္အခါ ထိုပုဂၢိဳလ္ သည္ ေသငယ္ေသ၍ ေနသတည္း။
အၾကင္အခါ ေနဝန္းလဝန္းစေသာ အာ႐ံုနိမိတ္သည္ စကၡဳ အၾကည္ စေသာ အၾကည္ငါးမ်ိဳးတို႔မွ ဝင္၍ ထိုဘဝင္ဟူေသာ မေနာ အၾကည္မွာေပၚ၏၊ ခိုက္၏။ ထိုအခါ ဘဝင္အၾကည္သည္ ဒုတ္ လွံ ဒဏ္ထိေသာ ေျြမကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊ တီကဲ့သို႔လည္းေကာင္း၊ ဆတ္ ဆတ္ခါ ထျြက၍ ျပတ္စဲၿပီးလွ်င္ ထိုေနရာမွာ ၾကယ္ဥကၠာလံုးေတြ ေပၚထြက္သကဲ့သို႔ ထိခိုက္လာေသာ အာ႐ံုကိုသိေသာ ဝီထိစိတ္ေတြ ေပၚထြက္ေလ၏။ ထိုအခိုက္အတိုက္ ျပယ္ေပ်ာက္ျပန္လွ်င္ ၾကယ္ ဥကၠာလံုးေတြ ကြယ္ေပ်ာက္ပ်က္ဆံုးသကဲ့သို႔ ေသေပ်ာက္ ပ်က္ ဆံုးေလ၏။
အၾကင္အခါ၌ ျမင္မႈ၊ ၾကားမႈ၊ နံမႈ၊ လ်က္မႈ၊ ကိုယ္မွာ ေတြထိ မႈတို႔မွ အလြတ္
ျဖစ္၍ ေျခာက္ပါးေသာ အာ႐ံုတို႔သည္ မေနာအၾကည္ သက္သက္မွာ သာ ဝင္၍ထင္လာကုန္၏၊ ထိုအခါမွာလည္း ထိုဘဝင္ ဟူေသာ မေနာအၾကည္ သည္ ဆတ္ဆတ္ခါခါ လႈပ္ျြက၍ ျပတ္စဲၿပီးလွ်င္ အာဝဇၨန္းေဇာတို႔ သည္ျဖစ္
ေပၚ၍ ထိုအာ႐ံုဝတၳဳ အမႈကိစၥတို႔ကို ႀကံဖန္ကုန္၏။ အထင္ အခိုက္ စဲျပန္လွ်င္ ထိုအာဝဇၨန္းေဇာတို႔သည္ ေပၚထြက္ေသာ ၾကယ္ဥကၠာလံုး ေတြေပ်ာက္ကြယ္ သကဲ့သို႔ ေပ်ာက္ကြယ္ ေသဆံုးၾကေလကုန္၏။
တစ္ညဥ့္လံုး အိပ္၍ေနရာ အိပ္မက္မွာကိုလႊတ္၍ ဘဝင္စိတ္အာ႐ံုျပဳခ်က္ႏွင့္ ငါသည္-ဘယ္ အာ႐ံုကို ေတြ႕ျမင္ရသည္ဟု မသိေလ။ ထိုဘဝင္ ဟူေသာ မေနာအၾကည္လည္း ျမစ္ေရအစဥ္ကဲ့သို႔ ျဖစ္၍ေနစဥ္အခါ ထိုပုဂၢိဳလ္ သည္ ေသငယ္ေသ၍ ေနသတည္း။
အၾကင္အခါ ေနဝန္းလဝန္းစေသာ အာ႐ံုနိမိတ္သည္ စကၡဳ အၾကည္ စေသာ အၾကည္ငါးမ်ိဳးတို႔မွ ဝင္၍ ထိုဘဝင္ဟူေသာ မေနာ အၾကည္မွာေပၚ၏၊ ခိုက္၏။ ထိုအခါ ဘဝင္အၾကည္သည္ ဒုတ္ လွံ ဒဏ္ထိေသာ ေျြမကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊ တီကဲ့သို႔လည္းေကာင္း၊ ဆတ္ ဆတ္ခါ ထျြက၍ ျပတ္စဲၿပီးလွ်င္ ထိုေနရာမွာ ၾကယ္ဥကၠာလံုးေတြ ေပၚထြက္သကဲ့သို႔ ထိခိုက္လာေသာ အာ႐ံုကိုသိေသာ ဝီထိစိတ္ေတြ ေပၚထြက္ေလ၏။ ထိုအခိုက္အတိုက္ ျပယ္ေပ်ာက္ျပန္လွ်င္ ၾကယ္ ဥကၠာလံုးေတြ ကြယ္ေပ်ာက္ပ်က္ဆံုးသကဲ့သို႔ ေသေပ်ာက္ ပ်က္ ဆံုးေလ၏။
အၾကင္အခါ၌ ျမင္မႈ၊ ၾကားမႈ၊ နံမႈ၊ လ်က္မႈ၊ ကိုယ္မွာ ေတြထိ မႈတို႔မွ အလြတ္
ျဖစ္၍ ေျခာက္ပါးေသာ အာ႐ံုတို႔သည္ မေနာအၾကည္ သက္သက္မွာ သာ ဝင္၍ထင္လာကုန္၏၊ ထိုအခါမွာလည္း ထိုဘဝင္ ဟူေသာ မေနာအၾကည္ သည္ ဆတ္ဆတ္ခါခါ လႈပ္ျြက၍ ျပတ္စဲၿပီးလွ်င္ အာဝဇၨန္းေဇာတို႔ သည္ျဖစ္
ေပၚ၍ ထိုအာ႐ံုဝတၳဳ အမႈကိစၥတို႔ကို ႀကံဖန္ကုန္၏။ အထင္ အခိုက္ စဲျပန္လွ်င္ ထိုအာဝဇၨန္းေဇာတို႔သည္ ေပၚထြက္ေသာ ၾကယ္ဥကၠာလံုး ေတြေပ်ာက္ကြယ္ သကဲ့သို႔ ေပ်ာက္ကြယ္ ေသဆံုးၾကေလကုန္၏။
0 comments:
Post a Comment
သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္