ဘုရား သင္တန္းလာေပးတဲ့ ဝိပႆနာ ရွုနည္း (၁)


===============================
နာမ္ကို ပ႒ာန္းလိုေျပာမယ္ဆိုရင္ သမၸယုတၲခႏၡာ သမၼယုတၲခႏၶာကို နာမ္ေခၚ တယ္၊ ဘာနဲ႔ သမၸယုတ္လဲ ဆိုေတာ့ ဟိတ္နဲ႔ သမၸယုတ္တယ္ အဲဒါ နာမ္တရား၊ သူ႕ဟာသူ ဝိပႆနာေတြေျပာေနတယ္ ဒါဆို ႐ုပ္က ဘယ္ဟာလဲ ဆိုရင္ စိတၲသမု႒ာန႐ုပ္ ပ႒ာန္းလို နာမ္ ႐ုပ္ ခြဲတာ အဲဒါ
ပ႒ာန္းလို နာမ္က သမၸယုတၲခႏၶာ သမၸယုတ္က ဟိတ္နဲ႔ ယွဥ္တဲ့ခႏၶာ အကုသိုလ္နဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ ကုသိုလ္နဲ႔ ျဖစ္ျဖစ္ ယွဥ္တဲ့ခႏၶာကို နာမ္လို႔ ေခၚတယ္။
အခုျပေနတာေတြကေတာ့ သိတာကနာမ္ ထိုင္တာက႐ုပ္ အဲဒီလိုဟာမ်ိဳး၊ တကယ္ ခြဲလိုက္ေတာ့ ထိုင္တာက စိတၲ သမု႒ာန႐ုပ္ ထိုင္တာ၊ သိတာက သမၸယုတၲခႏၶာ အဲဒါ ႐ုပ္နာမ္ ၿပီးသြားေရာပဲ
သိတာက နာမ္ ထိုင္တာက႐ုပ္ ဆိုတာက ျခံဳၿပီးေျပာလိုက္တာ သြားတာ လာ တာေတြက ႐ုပ္ေပါ့ အဲသလို ဒါက ကမၼ႒ာန္းလည္း က်တယ္။
ဒီက သိတဲ့နာမ္က ဘာကသိလဲ ဆိုရင္ နာမကၡႏၶာက သိတယ္၊ နာမကၡႏၶာ က ေလးမ်ိဳး ရွိတယ္ ဘာနာမ္လဲ ဆိုရင္ သမၸယုတၲနာမ္ သမၸယုတၲခႏၶာ၊ အဲဒါကို နာမ္ေခၚတယ္
အခု ျမင္လိုက္ၿပီဆိုတာနဲ႔ အဲဒီ ေလးပါး ပါတာပဲ၊ သိတယ္ သိလိုက္ၿပီ၊ ၾကား လိုက္ၿပီ ဆိုရင္လည္း အဲဒီေလးပါး ပါတယ္၊ ျမင္လိုက္ၿပီ ဆိုရင္လည္း အဲဒီ ေလးပါးပဲ၊ သမၸယုတၲခႏၶာ သူက ဝိပါက္ သညာလည္း ပါတယ္ တရားေဟာ ေနတယ္ ဘယ္သူက ေျပာတယ္ ဘယ္သူက ေျပာတာ မေကာင္း ဘူး ေကာင္းတယ္၊ အဲဒါ နာမကၡႏၶာ ေလးပါးပဲ နာမ္ပဲ အဲသလို စိတ္ျဖာ သိေပးပါ အဲဒါ-ပ႒ာန္းနာမ္႐ုပ္၊
အျခား ၿမိဳ႕ထဲ ရြာထဲ ျပေနၾကတာက သိတာကနာမ္ ၫြတ္တာကနာမ္ တဲ့၊ အဲလို ေျပာၾကတယ္ အမ်ိဳးမ်ိဳးပဲ မွားတယ္ မွန္တယ္ ကြ်န္ေတာ္ မေ၀ဖန္ဘူး အဲသလို ေဟာေျပာ တရားျပတယ္ ဆိုတာပဲ ေျပာတာ အခု ဒီဟာက ကြ်န္ေတာ္ ေျပာေနတယ္ မမွတ္နဲ႔ ကြ်န္္ေတာ္က သင္ေထာက္ကူေလး တစ္ခုေလာက္ပဲ တကယ္ သင္ျပေနတာက ဘုရားကိုယ္တိုင္ စာဖတ္သူကို တိုက္ရိုက္ သင္ျပေနတာ ဒီလို မွတ္ထားေပးပါ
ဘုရားက ပ႒ာန္းကို သမၸယုတၲ ခႏၶာနဲ႔ စိတၲသမု႒ာန႐ုပ္လို႔ သင္တယ္၊ အဲဒါကို ဘာေခၚသလဲဆို နာမ္႐ုပ္၊ အဲဒါ ပ႒ာန္းနာမ္႐ုပ္ ေခၚတယ္၊ ပ႒ာန္းက ဘုရားေဟာ တယ္ အဲဒါ ဘုရားကေဟာတဲ့ နာမ္႐ုပ္။ ဘုရားေဟာတဲ့ နာမ္႐ုပ္ရဲ႕ အေၾကာင္း က ေဟတုတဲ့ ေဟတုက ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ အေလာဘ အေဒါသ အေမာဟ အဲဒါ ေၾကာင့္ နာမ္ခႏၶာေလးပါး ျဖစ္တယ္၊
အကုသိုလ္လုပ္ေတာ့မယ္ ဆိုရင္လည္း ဒီနာမ္ခႏၶာ ေလးပါး ကုသိုလ္ လုပ္ေတာ့ မယ္ ဆိုရင္လည္း ဒီ နာမ္ခႏၶာ ေလးပါးပဲ ေယာက်္ားလည္း မဟုတ္ဘူး မိန္းမ လည္းမဟုတ္ဘူး ဟိတ္ေၾကာင့္ လုပ္တယ္၊ ေဈးသြားတယ္ဆိုတာလည္း ဟိတ္ေၾကာင့္ သြားတာ အဲသလိုပဲ စကား ဘာေၾကာင့္ေျပာသလဲဆိုရင္ ဟိတ္
ေၾကာင့္ေျပာတယ္ အဲဒါ ဘုရားသင္တဲ့ နာမ္႐ုပ္ပါပဲ နာမ္ရုပ္ ကြဲ မကြဲ ကိုယ့္ဟာ ကိုယ္ စစ္ၾကည့္ ကြဲတယ္ဆိုရင္ စာဖတ္သူဟာ ပုထုဇဥ္ တစ္ေယာက္ မဟုတ္ေတာ့ဘူး အဲဒါ ဘုရားေျပာတာေတြေနာ္ စာနဲ႔ ျပန္ညွိၾကည့္ခ်င္လည္း ၾကည့္ပါ
အဲဒီ အထဲမွာ လူလည္းမပါ မိန္းမလည္း မပါဘူး၊ မပါေတာ့ ရာဂေတြ ေဒါသေတြက နည္းတယ္ ဒိ႒ိ ဝိစိကိစၦာ လည္း ကင္းတယ္ အဲဒါ ဘုရား ေဟာတဲ့ နာမ္႐ုပ္ ဝိပႆနာနာမ္႐ုပ္ ပ႒ာန္းနာမ္႐ုပ္ ပါပဲ
ဒီဆရာ့ထက္ ေကာင္းတာ ရွိေသးလားေမးရင္လည္း မွန္ေပမယ့္ ပီယ၀ါစာ ျဖစ္ မွာ မဟုတ္လို႔ မေမးေတာ့ဘူးေနာ္ အဲဒါ ဘုရားေဟာတာ ကြ်န္ေတာ္က ေျဟ တယ္ လို႔ မေျပာနဲ႔ေနာ္၊ ကြ်န္ေတာ္က ဘုရားေဟာတာကို ေျပာေနတဲ့ ကိုယ္စား လွယ္၊ ဘုရားက အဲသလို ေဟာတယ္ ဘုရားရွိတုန္းကေပါ့၊ ရွင္သာရိပုတၲရာ လည္း အဲလို ေျပာတယ္၊ ရွင္အာနႏၵာလည္း အဲသလို ေျပာတယ္ ပထမသဂၤါယနာ တင္တုန္းက ေျပာတာ ရွင္သာရိပုတၲရာလည္း သူ႕ တပည့္ေတြ ကို အဲလိုပဲ ေျပာတယ္၊ဘုရားက တာဝတႎသာက လာ လာၿပီးေတာ့ ေဟာတယ္ ဆြမ္းခံၿပီး စားရ ေသးတယ္ ဘယ္ကလာလို႔ ဆြမ္းရမလဲ ဒီမွာဆိုရင္ ဆြမ္းေလး
ေတြ ဘာေလးေတြ ရတယ္၊ ဘုရားကို ဘယ္သူမွ ဆြမ္း လာမပို႔ဘူး ဆြမ္းခံၿပီး ဆြမ္းဘုဥ္း ေပးၿပီးေတာ့မွ ရွင္သာရိပုတၲရာဆီ သြားၿပီး ငါ ဒီေန႔ ဒီလိုေဟာ ခဲ့ တယ္ လို႔ အဲသလိုေျပာတာ အဲဒါ ဘယ္သူ႕ ဝိပႆနာလည္း ဆိုရင္ ဘုရားဝိပႆနာပါ
နာမ္က သမၸယုတၲခႏၶာ
ဈာနာ ဝု႒ဟိတြာ ဈာနံ ပစၥေဝကၡတိ အဲဒါကို သမထယာနိက ေခၚတယ္
ကုသလံ အနိစၥေတာ ဒုကၡေတာ အနတၲေတာ
အဲဒါက ဘာေခၚလဲ ဆိုရင္ ဝိပႆနာယာနိက၊ အဲသလို မွတ္ပါ။
သူ႕ထဲမွာ ႏွစ္မ်ိဳး ရွိတယ္၊ ကမၻာႀကီးမွာ လူေတြက ႏွစ္မ်ိဳး ဆိုေတာ့ ဘုရား က ႏွစ္မ်ိဳး ေဟာရတာ
ဈာနာ ဝု႒ဟိတြာ ဈာနံ ပစၥေဝကၡတိ က်ေတာ့ သမထယာနိက ေနာက္ျပီး
ေသကၡာ ဝါ ပုထုဇၨနာ ဝါ ကုသလံ အနိစၥေတာ ဒုကၡေတာ အနတၲ ေတာ ဝိပႆႏၱိ က ဝိပႆနာယာနိက
ေသကၡာပုဂၢိဳလ္က ခုနစ္ ေယာက္ ရွိတယ္ ေသကၡာ ဝါ ပုထုဇၨနာ ဝါ တဲ့၊
ပုထုဇဥ္ ဆိုတာ ကိေလသာေတြ ရွိတဲ့သူ ပုထုဇဥ္ ဆိုတာက -ျဖစ္ေပၚမႈ အေပၚမွာ ေနာက္ဆက္တြဲ အယူေတြ ရွိေနတာ တဲ့၊ ျဖစ္ေပၚမႈ အေပၚမွာ
ေနာက္ဆက္တြဲ အယူေတြ ရွိေနတာဆိုတာက ငါဘာလုပ္မိတာ ဘယ္လို ပါလိမ့္မယ္ ဘာပါလိမ့္မယ္ ဒီလို ေတြးတယ္ အဲဒါမ်ိဳးကို ေနာက္ဆက္တြဲ အယူရွိတယ္ ေျပာတာ ငါဘာလုပ္တယ္ ဘာျပဳတယ္နဲ႔ ယူတယ္ ငါမွားတယ္ ဝယ္ခဲ့တာ မွားတာပဲနဲ႔၊ တစ္ခါတည္း ငါေတြပါလာတယ္။ အဲဒါ ျဖစ္ေပၚမႈ အေပၚ ျဖစ္တာက သူခိုးခိုးခံ ရတယ္ ခါးပိုက္ႏိႈက္ခံရတယ္၊ အဲဒါ ျဖစ္ေပၚမႈအေပၚ၊ ၾကားတာ ျမင္တာေတြလည္း ျဖစ္ေပၚမႈအေပၚ ပါ ပဲ ေနာက္ဆက္တြဲ ဘာေတြျဖစ္ လဲ ဆိုေတာ့ အယူေတြျဖစ္တယ္ ငါ သူ ဆိုတာက အယူ အဲဒါျဖစ္ရင္ ပုထုဇဥ္ ပဲ ျဖစ္ေပၚမႈအေပၚမွာ ငါ သူ လို႔ ေနာက္ အယူေတြ မရွိတာက အရိယာ
ျဖစ္ၿပီးရင္ ၿပီးၿပီေလ၊ ဘာစြဲခ်င္ေနေသးလဲ မစြဲခ်င္ ဖ်ားၿပီးရင္ ဆိုရင္လည္း ဖ်ားၿပီးၿပီ၊ ကားတိုက္ၿပီးရင္လည္း တိုက္ၿပီးၿပီေပါ အဲသလို ေနႏိုင္ၿပီလား ေနႏိုင္ၿပီ ဆိုရင္ အဲဒါ အရိယာ ဘုရားရဟႏၱာ ထိေအာင္ အဲလို သြားရမွာ၊ အခုလည္း အဲဒီျဖစ္ေပၚမႈအေပၚမွာ ေနာက္ဆက္တြဲ အယူေတြ မထားရင္ အရိယာပဲ
ေက်ာ္စြာထြဋ္ က (-------) ဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးကို ရည္းစားစကား သြားေျပာ တယ္
ဘယ့္ႏွယ့္ေနမလဲ -ေနာက္ဆက္တြဲအယူေတြ မထားဘူးတဲ့ေလ၊ အယူဆိုတာ က ဒိ႒ိ ဒိ႒ိ ဆိုတာ ေလာဘထဲက ပါတာေပါ့၊ ေဟတု မဟုတ္ဘူးလား၊ ပ႒ာန္း ဥာဏ္ေတြ၊ ပ႒ာန္းဥာဏ္ကို ေျပာေနတာပါ၊ ဘယ္ေလာက္ ဥာဏ္ ေကာင္း ထားသလဲ ဆိုတာ ပ႒ာန္းနဲ႔ ဥာဏ္နဲ႔ ကိုက္ေအာင္ၾကည့္။
ဟဲ့…. မသာေကာင္ၾကီး ေက်ာ္စြာထြဋ္ ဘာေတြ လာေျပာေနတာလဲ ပါးကြဲသြား ခ်င္ေနျပီလား (--------) ဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးက ေျပာတယ္
အဲဒီမွာ ဆဲရင္ ဘယ္ႏွယ့္လုပ္မတံုး ေနာက္ဆက္တြဲ ဘယ္လို လုပ္မတံုး ဆိုတာ မ်ိဳးက အယူ မရွိတာ ေခၚတယ္၊ ဒီအတိုင္းဆို ဟိုဟာလို ျဖစ္သြားမွာ အျပစ္ လြတ္ေအာင္ ေျပာရတယ္ ဒီလိုဆိုေတာ့ အျပစ္ လြတ္တယ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဂ႐ုစိုက္ ေတာ္ၾကာ ခ်ထည့္လိုက္လို႔ ပါးကြဲသြားဦးမယ္
ေနာက္ဆက္တြဲေတြ ဘာေတြ ငါ ဘယ္လိိုျဖစ္ပါလိမ့္ ဘယ္လိုျဖစ္ပါလိမ့္ ဆိုတာ ဝိစိကိစၦာေတြ ဒါတရားနဲ႔ စာေပနဲ႔-ဒိ႒ႎ ဂဏွာတိနဲ႔ ပါေနတာေတြ ပ႒ာန္းဝိပႆနာ ေျပာေနတယ္၊ နာမ္႐ုပ္ကလည္း ပ႒ာန္း နာမ္႐ုပ္။

3 comments:

သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္