သီဟိုဠ္ကို သာသနာေရာက္တဲ႔ႏွစ္ ကြဲျပားေနတာ ဘာေၾကာင့္လဲတဲ႔


****************************************

တတိယသဂၤါယနာတင္ ခုႏွစ္ ကြဲျပားျခင္းနဲ႔ သီဟိုဠ္ကို သာသနာေရာက္တဲ႔ ႏွစ္ကြဲျပားျခင္း

တတိယသဂၤါယနာတင္ခုႏွစ္ ကို ၂၂၈ ခု မွာတင္ေၾကာင္း
သီဟိုဠိကြ်န္းကို သာသနာေတာ္ သကၠရာဇ္ ၂၃၀ ျပည့္ႏွစ္
မွာေရာက္ေၾကာင္း သမိုင္းစာေဟာင္းေတြမွာ ဆိုၾကပါတယ္

ေမာင္းေထာင္ဆရာေတာ္ၾကီး ေရးတဲ႔ သာသန ဝံသမွာ သကၠရာဇ္ ၂၃၅ မွာ သဂၤါယနာ တင္ေၾကာင္း သီဟိုဠ္ကြ်န္း
ကို ၂၃၆ ခုႏွစ္မွာ ေရာက္တဲ႔ အေၾကာင္း ဆိုပါတယ္

ဒီစကား ႏွစ္ခုကို ၾကည့္ရင္ က်မ္းဂန္လာနဲ႔ ညွိႏိုင္း ေရးသား
ထားတာ မဟုတ္တာကိုေတြ႕ရပါတယ္ ေရးခ်င္ရာေရးတယ္
ေျပာတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္ ညွိႏွိုင္းမွတ္တမ္းတင္ဖို႔ကို သတိ လြတ္ျပီး ခြ်တ္ေခ်ာ္သြားဟန္သာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္

ဒီစကားႏွစ္ခုစလံုးကို အမွန္ မယူသင့္ပါဘူး ဒီလိုေျပာတာ အေၾကာင္းရွိပါတယ္ ဆက္ၾကည့္ပါဦး

သာသနာေတာ္သကၠရာဇ္ ၂၁၈ ခုႏွစ္မွာ အေသာကမင္း ဧကရာဇ္မင္းအျဖစ္ ဘိသိတ္ခံေၾကာင္းကို ပါရာဇိကဏ္ အ႒ကထာ မွာ

တထာဂတႆ ပရိနိဗၺာနေတာဒြိႏၷံ ဝႆသတာနံ
ဥပရိ အ႒ရသေမ ဝေႆ သကလဇမၺဴ႕ဒီေပ ဧကရဇၨာဘိေသကံ ပါပုဏိ

ဆိုတာက တစ္ခု

သားေတာ္ မဟိႏၵမင္းသား သမီးေတာ္သဃၤမိတၱာမင္းသမီး
တို႔ကို ရဟန္းဝတ္ခိုင္းျပီး အရွင္မဟိႏၵ စာခ်ရဟန္တို႔ရဲ႕ အၾကီးအမွူးျဖစ္ေသာ ကာလဟာ အေသာကမင္း ဘိသိတ္ခံ
လို႔ ၉ ႏွစ္ေျမာက္ ျဖစ္ေၾကာင္းကို

အထ မဟိႏၵေထရာပန ဘိကၡဴနံ ပါေမာကၡာ အေဟာသိ တဒါ အေသာကဓမၼရာဇာ နဝဝႆာ ဘိေသေကာ ေဟာတိ

လို႔ ဆိုတာက တစ္ခု

တတၳိ ေျခာက္ေသာင္း ဝင္ရွုပ္လို႔ အာေသာကာရံုေက်ာင္းမွာ ဥပုသ္ပဝါရဏာ ၇ ႏွစ္ ကင္းျပတ္ေၾကာင္း ဆိုထားတာက

တစ္ခု

ဒီစာသံုးခ်က္ ေၾကာင့္ အဲဒါေတြကို တြက္ခ်က္ရင္
ဘိသိတ္မခံမီ ၂၁၈ ခု
ရွင္မဟိႏၵ စာခ်အၾကီးအမွုး ျဖစ္တာက ၉ ႏွစ္
တိတၳိေတြ ရွုပ္တာက ၇ ႏွစ္

ဒီသံုးခုေပါင္းရင္ ၂၃၄ ႏွစ္ ျဖစ္သြားတယ္ ဒါေၾကာင့္ သာသနာေတာ္ မသန္႔ရွင္း ေတာ့လို႔ ၂၃၄ ႏွစ္အလြန္ ၁ ႏွစ္ေျမာက္မွာ ၂၃၅ ခုႏွစ္ ေပါ့ေလ အဲခ်ိန္မွာ သဂၤါယနာ တင္တယ္လို႔ အ႒ကထာမွာ ဆိုပါတယ္

သဂၤါယနာတင္ျပီးတဲ႔ေနာက္ ၂၃၆ ခုမွာ ရွင္မဟိႏၵဟာ ေကာင္းကင္ခရီးနဲ႔ သီဟိုဠ္ကို ၾကြသြားေတာ္မူလို႔ သာသနာ
ေတာိေရာက္သြားေၾကာင္း အ႒ကထာ အစဥ္အဆက္ မိန္႔ဆို ထားေတာ့ သကၠရာဇ္ ၂၃၅ မွာ သဂၤါယနာတင္ျပီး ၂၃၆ မွာ သီဟိုဠ္ကို ေရာက္တယ္ ဆိုတာ အလြန္ထင္ရွားလွပါတယ္

ကြ်န္ေတာ္ေျပာတာ ယံုခ်င္မွ ယံုႏိုင္ပါတယ္ ဒါက က်မ္းထြက္ နဲ႔ ညွိျပထားတာ သက္သက္ပါ ဆရာေတာ္ၾကီး ေတြ ေရးတိုင္း အမွန္ပါလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ့ သေဘာမတူ ႏိုင္တာ အမွန္ပါ ကြ်န္ေတာ္ေျပာတာလည္း မွားေကာင္း မွားႏိုင္တာပဲေလ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ပိုင္ဥာဏ္နဲ႔ ခ်င့္တြက္ျပီးမွ
သင့္ေတာ္တယ္ ယံုၾကည္စရာရွိတယ္ ဆိုမွ အမွန္ယူၾကပါ
လို႔ အမွာထည့္ေပးလိုက္ပါတယ္

စာဖတ္သူမ်ားအား အေလးဂရုျပဳလ်ွက္
အရွင္ အကုသိုလ္


0 comments:

Post a Comment

သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္