သိစိတ္သည္
ဦးေနွာက္ကို မွီသလား၊ ႏွလံုးကို မွီသလား ဟူေသာ ျပႆနာသည္ပင္
ပဋိပတၱိနယ္ပယ္၌ မရိွ၊ ကိုယ္တုိင္ တရားအားထုတ္ၾကည့္မွ အပ္က်မတ္က်
ကိုယ္တုိင္ျမင္လာ၏။ သူေျပာ၊ လူေျပာ မဟုတ္၊ မိမိသည္ပင္ Authority ျဖစ္၏။
အျခား Authority မရိွ။
ပကတိမ်က္စိျဖင့္ အရာဝတၳဳကို ၾကည့္၍ျမင္သကဲ့သို႕ ဝိပႆနာဉာဏ္မ်က္စိျဖင့္
ႏွလံုးကို ၾကည့္၍ ျမင္၏။ ႏွလံုး၌ရိွေသာ မေနာအၾကည္မွ ရုပ္နာမ္တို႕မွ
ျဖစ္ပ်က္ကို ျမင္၏။ သမထစြမ္းအင္ျဖင့္ ၾကည့္သူမ်ား အေနႏွင့္မူ ႏွလံုး၌ရိွေသာ
မေနာအၾကည္မွ ယေန႕ျမန္မာႏုိင္ငံ၌ အတိတ္ဘဝ ၁၁ ဘဝတုိင္ေအာင္
ျမင္စြမ္းႏုိင္ေသာ ေယာဂီတစ္ဦးကို ေတြ႕ဖူး၏။ ကမၼ႒ာန္းျပေသာ ဆရာေတာ္ကိုလည္း
ေမးျမန္းေလွ်ာက္ထားဖူး၏။ သို႕ျဖစ္၍ ယင္းျပႆနာသည္ ပဋိပတၱိနယ္ပယ္၌မရိွဟု
ဆိုျခင္းျဖစ္၏။
စက္မႈသိပၸံပညာရပ္ျဖင့္ အဏုျမဴကိုခြဲစိပ္၍ စြမ္းအင္ကို ေဖာ္ထုတ္ႏုိင္သလို
ဝိပႆနာဉာဏ္ျဖင့္ ခႏၶာကို္ယ္ကို ေဖာက္ထြင္း၍ ႏွလံုးရိွ မေနာအၾကည္ မွ
ရုပ္နာမ္ကို ရႈ၍ရ၏။ သိပၸံဆရာတို႕၏ ရုပ္ဝတၳဳမွန္ေျပာင္းလို ေယာဂီတို႕၏
သမာဓိမွန္ေျပာင္းသည္ အားေကာင္း၏။ ေနမင္း၏ အလင္းေရာင္သည္ ေတာက္ပသလုိ
ကိေလသာပါးလႊာေသာ ဘဝင္စိတ္၏အလင္းေရာင္လည္း ေတာက္ပ၏။ ထို႕ေၾကာင့္ သိပၸံဆရာသည္
ပကတိအရာဝတၳဳမ်ားကို ပကတိမ်က္စိျဖင့္ အတိုင္းသားျမင္ရသလုိ ေယာဂီပုဂၢိဳလ္သည္
ရုပ္နာမ္ကို ဉာဏ္မ်က္စိျဖင့္ အတုိင္းသားျမင္ရ၏။ ဤသည္မွာ ပဋိပတၱိနယ္ပယ္၌
လက္ေတြ႕က်င့္ၾကံပြားမ်ား၍ ဆိုင္ရာဆုိင္ရာ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားကို
ရရိွေတာ္မူၿပီးၾကေသာ ပုဂၢိဳလ္ျမတ္မ်ား၏ လက္ေတြ႕၊ မ်က္ေတြ႕
အဆိုအမိန္႕မ်ားျဖစ္၏။ စာေတြ႕သက္သက္မဟုတ္ပါ
။
သို႕ရာတြင္ ထုိကဲ့သို႕ ရုပ္နာမ္မ်ားကို လည္းေကာင္း၊ အတိတ္ဘဝမ်ားကိုလည္းေကာင္း ျမင္ႏုိင္ေသာဉာဏ္မ်က္စိရဖို႕ကား လြယ္ကူသည္မဟုတ္။ ကိုယ္က်င့္သိကၡာကို ျဖဴစင္ေအာင္ ေရွးဦးစြာ အားထုတ္ရ၏။ ထုိ႕ေနာက္ သမာဓိကို ပြားရ၏။ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာျပဳရ၏။ ထုိအခါမွ ေလာကီမဂၢင္ ၅ ပါးသည္ ဉာဏ္မ်က္စိအျမင္ျဖင့္ ရင့္၍ရင့္၍လာကာ ၾကည္၍ၾကည္၍ လင္းလာမည္ျဖစ္သည္။ ထိုသို႕ျဖစ္ေအာင္လည္း ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ပြားရ၏။ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာျပဳရ၏။ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာပြား၍ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာျပဳေသာအခါ ေဗာဇ်ၥင္အဆင့္သို႕ေရာက္လွ်င္ပင္ ပီတိ၊ ပႆဒၶိတို႕၏ အရသာကို ခံစားရ၏။ ေလာကုတၱရာအဆင့္သို႕ေရာက္လွ်င္ကား အဘယ္ဆိုဖြယ္ရာ ရိွပါေတာ့မည္နည္း။ ဒုစရိုက္တရားမ်ား ခ်ဳပ္ၿငိမ္း၍ သုစရိုက္တရားမ်ားႏွင့္ ပုညၾကိယာမ်ားျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္ကာ ဤကမၻာေလာကသည္ မည္မွ်ေလာက္ ေနခ်င္စဖြယ္ေကာင္းေအာင္ ၿငိမ္းခ်မ္းေနေပလိမ့္မည္နည္း။
သို႕ရာတြင္ ထုိကဲ့သို႕ ရုပ္နာမ္မ်ားကို လည္းေကာင္း၊ အတိတ္ဘဝမ်ားကိုလည္းေကာင္း ျမင္ႏုိင္ေသာဉာဏ္မ်က္စိရဖို႕ကား လြယ္ကူသည္မဟုတ္။ ကိုယ္က်င့္သိကၡာကို ျဖဴစင္ေအာင္ ေရွးဦးစြာ အားထုတ္ရ၏။ ထုိ႕ေနာက္ သမာဓိကို ပြားရ၏။ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာျပဳရ၏။ ထုိအခါမွ ေလာကီမဂၢင္ ၅ ပါးသည္ ဉာဏ္မ်က္စိအျမင္ျဖင့္ ရင့္၍ရင့္၍လာကာ ၾကည္၍ၾကည္၍ လင္းလာမည္ျဖစ္သည္။ ထိုသို႕ျဖစ္ေအာင္လည္း ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ပြားရ၏။ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာျပဳရ၏။ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာပြား၍ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာျပဳေသာအခါ ေဗာဇ်ၥင္အဆင့္သို႕ေရာက္လွ်င္ပင္ ပီတိ၊ ပႆဒၶိတို႕၏ အရသာကို ခံစားရ၏။ ေလာကုတၱရာအဆင့္သို႕ေရာက္လွ်င္ကား အဘယ္ဆိုဖြယ္ရာ ရိွပါေတာ့မည္နည္း။ ဒုစရိုက္တရားမ်ား ခ်ဳပ္ၿငိမ္း၍ သုစရိုက္တရားမ်ားႏွင့္ ပုညၾကိယာမ်ားျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္ကာ ဤကမၻာေလာကသည္ မည္မွ်ေလာက္ ေနခ်င္စဖြယ္ေကာင္းေအာင္ ၿငိမ္းခ်မ္းေနေပလိမ့္မည္နည္း။
ဥေရာပ၌သာသနာျပဳေသာအခါ ဤသေဘာမ်ား ေပၚလာေအာင္ျပဳႏုိင္ဖို႕လို၏ ဤသေဘာမ်ား
ေပၚလာမွလည္း သူတို႕ယခင္က ခ်မ္းသာဟုထင္ခဲ့ေသာ အထင္မ်ားသည္
တက္တက္စင္လြဲခဲ့ေၾကာင္း၊ အမွန္အားျဖင့္ ဒုကၡမ်ားသာျဖစ္ေၾကာင္း
လက္ေတြ႕မ်က္ေတြ႕ ျမင္သိလာမည္ျဖစ္၏။ စစ္မွန္ေသာခ်မ္းသာကိုလည္း
လက္ေတြ႕မ်က္ေတြ႕ ၾကံဳလာမည္ျဖစ္၏။
ဆရာၾကီးဦးေရႊေအာင္ေရးေသာ သံဃာ့ေက်းဇူး မွ
မွတ္ခ်က္
ဖားေအာက္ေတာရနည္း၊ ေျမဇင္းေတာရနည္း စသည္မ်ားတြင္လည္း စိတ္ကိုရႈရာတြင္ ႏွလံုးမွ ရႈေၾကာင္း မွတ္သားဖူးပါသည္။
ဖားေအာက္ေတာရနည္း၊ ေျမဇင္းေတာရနည္း စသည္မ်ားတြင္လည္း စိတ္ကိုရႈရာတြင္ ႏွလံုးမွ ရႈေၾကာင္း မွတ္သားဖူးပါသည္။
0 comments:
Post a Comment
သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္