ေရွးတရုတ္ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ပ်ဴ (၉)
တန္လိုင္းဆိုတဲ႔ နာမည္ ကို တရုတ္ ထန္မင္းဆက္ သမိုင္းသစ္က မွတ္တမ္းတင္တယ္ ဆိုရာမွာ ဗမာ ျပည္မွာ ဒီလူမ်ိဳး ရွိတယ္ ဆိုတာ သိသြားျပီးမွ မွတ္တမ္းတင္တာ ဆိုေတာ့ကာ ဗမာေတြ မေခၚရင္ ဘယ္သူ ေခၚမလဲ လို႔ ေစာဒဂတက္ရင္ အကုသိုလ္
မွာ အေျဖရွိပါတယ္ ေစာဒနာဝတ္ မပ်က္ေစရပါဘူး
မေခ်ာေမြ႕တဲ႔ စာေတြ ေရွ႕ပိုင္းမွာ အေတာ္မ်ားမ်ား ေရးလာခဲ႔ျပီးပါျပီ မုန္းလို႔ ေျပာေနတာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္ေတာ့ အခု တလွည့္ သိမ့္ေမြ႕ေခ်ာမြတ္ ေအာင္ တလွည့္ ေရးက်င့္ရင္း အားထုတ္ပါဦးမယ္
ဒီ ေမးခြန္းတက္လာရင္ ဘယ္လိုေျဖမလဲ ဆိုတာနဲ႔
ပက္သက္လို႔ ဒႆနိကပညာက ထံုးနည္းကို ယူ သံုးထားပါတယ္ အေျဖက
၁။ ျမန္မာေတြက ေခၚခဲ႔တယ္
၂။ ျမန္မာေတြက ေခၚခဲ႔တာ မဟုတ္ပါ
၃။ တန္လိုင္းေတြ ေျပာျပလို႔ တန္လိုင္းလူမ်ိဳးလို႔ သိျပီး အဲသလို လိုက္ေခၚတယ္
ဒီ သံုးခ်က္ ရွိပါတယ္ ဒီေနရာမွာ နံပါတ္ ၁ ျဖစ္တဲ႔
ျမန္မာေတြက ေခၚခဲ႔တယ္ ဆိုတာ သဘာဝ ယုတၱိ မက်ပါဘူး အေၾကာင္းကေတာ့ လူတစ္ေယာက္နဲ႔
တစ္ေယာက္ ပထမဆံုး စျပီး ေတြ႕ဆံု မိတ္ဆက္တဲ႔
အခါ ေခြးမသား မင္းက ဘယ္ကလဲ လို႔ တန္းျပီး ေတာ့ မေျပာတန္ရာ လို႔ ယူဆပါတယ္ အဲသလို ေတြ႕တာနဲ႔ ေခြးမ သား လို႔ ေခၚလိုက္တာလို႔ ယူဆ လိုရင္လည္း ယူဆၾကပါ လြတ္လပ္စြာ သေဘာ ထား ကြဲလြဲခြင့္ ရွိၾကပါတယ္
နံပါတ္ ၂ အဆိုက ၁ အေပၚမွာ မွီတည္သလို မမွီခိုပဲ လည္း ရပ္တည္ပါတယ္ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုရင္ ျမန္မာေတြက ေခၚခဲ႔တယ္ ဆိုတဲ႔ ၁ အခ်က္က ဟုတ္ခဲ႔ရင္ ၂ က ရွိစရာ မလိုေတာ့လိုပါ မေခၚခဲ႔ဘူး လို႔ ယူဆရင္လည္း ဘာမွ ေျပာစရာ မရွိေတာ့လို႔ပါ
သဘာဝယုတၱိနဲ႔ အကိုက္ဆံုးကေတာ့ နံပါတ္ ၃ အခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္ ထန္မင္းဆက္သမိုင္းသစ္ မွတ္တမ္းက AD-8 ရာစုပါ ျမန္မာျပည္ထဲက ေခတ္ျပိဳင္က ပ်ဴ လူမ်ိဳး ပ်ဴျမိဳ႕ျပေခတ္ ေႏွာင္းပိုင္း
အခ်ိန္ ေရာက္ေနပါျပီ ယဥ္ေက်းမွု အဆင့္အတန္း ဆိုတာလည္း အခု တူးေဖာ္ေတြ႕ေနရတဲ႔ အေထာက္အထားေတြကို ၾကည့္ရင္ စတုတၳပုဂံ ထက္ ပိုသာပါတယ္
တရုတ္ေတြက ျမန္မာျပည္ကေန သိသြားခဲ႔ျပီး မွတ္ တမ္း တင္ထားခဲ႔တာ ျဖစ္ေလေတာ့ ပ်ဴ ေခတ္ ေႏွာင္းမွာ AD-7 ရာစု ေလာက္ ကတည္း တန္လိုင္း ေတြဟာ အနီးအနားမွာ ျဖစ္ေစ အတူ တကြ ျဖစ္ေစ ယွဥ္တြဲေနထိုင္တယ္ ဆိုျပီး ယူဆႏိုင္ တာ ရွင္းလင္းပါတယ္ ဒီလူေတြကို ျမိဳ႕ျပယဥ္ေက်း မွ ျမင့္မားေနျပီ ျဖစ္တဲ႔ ပ်ဴ ေတြက စေတြတာနဲ႔ ေခြး မသား ေတြ လို႔ ေခၚတယ္ ဆိုတာမ်ိဳးေတာ့ မျဖစ္ ႏိုင္ပါဘူး သံခင္း တမန္ခင္းအရ မိတ္ဖြဲ႕ေမးျမန္း ႏိုင္ တယ္ တနည္း စီစစ္ စစ္ေၾကာႏိုင္တယ္ ဆိုတဲ႔ အခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ ထပ္ရလာပါတယ္
ဒီ ႏွစ္ခၽက္မွာ ႏွစ္သက္တာကို ယူၾကပါ မိမိသေဘာ ဆႏၵအရပါပဲ ေဘာင္မခတ္လိုလို႔ပါ ဒါေၾကာင့္လည္း ဒီဟာ အေပၚမွာ အကုသိုလ္ ထင္ျမင္ခ်က္ကို ထည့္ မေရးေပးေတာ့ပါဘူး ထည့္ေရးလိုက္ရင္ မစဥ္းစား ခ်င္တဲ႔ ငပ်င္းေတြက အဲအတိုင္းပဲ မွတ္သြား ၾကပါ လိမ့္မယ္ ဒါဟာ နိမိတ္ျပ လမ္းေၾကာင္း သေဘာ ျဖစ္ေစတာမို႔ ထည့္ မေရးတာပါ
ေတြ႕လို႔ မိတ္ဆက္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ စစ္ေမးတာပဲ ျဖစ္ ျဖစ္ ရလာဒ္ က ေလာေလာဆယ္ ေျပာေနတဲ႔ အေၾကာင္းအတြက္ ဆိုရင္ အတူတူပါပဲ လိုရင္းက
မင္းဘယ္ကလဲ နာမည္ ဘယ္လိုေခၚလဲ ဘာလူမ်ိဳး လဲ အသက္ဘယ္ေလာက္ ရွိျပီလဲ ဆိုတဲ႔ ေလသံ အသံုးေပၚ မူတည္ျပီး အနက္ေျပာင္းတဲ႔ ေထြရာ ေလးပါး မိုက္ေၾကးခြဲတဲ႔ စကားပဲ ေမးရမွာ မို႔လို႔ တဖက္ လူကလဲ တန္လိုင္းပါ မဲနမ္ျမစ္ဝွမ္းကလာခဲ႔ ပါတယ္ အသက္က ၃၅ ပါ စသျဖင့္ CV ၾကီးကို အစီအစဥ္ မက်ေလဘဲ ျပန္ရြတ္ျပ ဖို႔ရာပဲ ရွိပါတယ္
ဒီေတာ့ကာ တန္လိုင္းလို႔ ဗမာက ေခၚခဲ႔တာ မဟုတ္ ပါဘူး ဆိုတာ ရွင္းမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္ ဒါကိုပဲ မေက်နပ္ႏိုင္ေသးဘူး ဆိုရင္ ေနာက္ထပ္ တစ္ခ်က္
ထပ္ေျဖေပးပါဦးမယ္ ပ်ဴေခတ္ကတည္းက တန္ လိုင္း ဆိုတဲ႔ အေခၚ ေဝါဟာရက ရွိခဲ႔တာ ထင္ရွား ေနျပီမို႔ ပ်ဴေတြက ႏွိမ္ျပီး ေခၚပါတယ္ ဆိုတဲ႔ ေပါ ေခ်ာင္ေခ်ာင္ အေတြးအေခၚမ်ိဳးကိုေတာ့ မေတြးပါ နဲ႔ ေတာ့ အကုသိုလ္ တလွည့္ ျပန္ေမးရင္ ေျဖတတ္ၾက
ေတာ့မွာ မဟုတ္တာကို ျမင္ေနလို႔ပါ ဒီအခ်က္ကို သုေတသီေတြ ကလည္း ဂရုျပဳ ဆင္ျခင္ ေရးသား သင့္ပါတယ္ ဒီအေခၚ တန္လိုင္း ဆိုတာဟာ မေလးမခန္႔ေသာ အနက္သေဘာရွိေသာ အသံုး ျဖစ္သည္ ဆိုတာဟာ လံုးဝ အေျခအျမစ္မရွိတာ ျဖစ္လို႔ စစ္မွန္တဲ႔ သမိုင္းကို လိုက္စားသူ သူေတာ္
ေကာင္းေတြလည္း ဆင္ျခင္ရာ၏ လို႔ပဲ ေျပာပါရေစ
မိခ်ဲန္လဲ အိပ္ေပ်ာ္ေနျပီလား မသိ မိခ်ဲန္ အေၾကာင္း ေျပာပါတယ္ ဆို တန္လိုင္းကို ပတ္ေျပာေနတာနဲ႔ အပိုင္း တစ္ပိုင္း ျပီးသြားတယ္ အခု မိခ်ဲန္ကို အျမည္း ေလာက္ေလး ပ်ိဳးေပးထားပါမယ္ ၾကားထဲ မွာ လင္းယန္ ဆိုတာ တစ္ခု က်န္ေနပါေသးတယ္
လင္းယန္လဲ တန္လိုင္းထက္ ပိုက်ယ္ျပန္႔ပါတယ္ အပိုင္း ႏွစ္ပိုင္း စာေလာက္ ရွိပါတယ္ ဒါေပမယ့္ဟ လည္း အတတ္ႏိုင္ဆံုး က်စ္လစ္ေအာင္ ခ်ဳ႕ံျပီး တစ္ပိုင္းတည္းနဲ႔ ျပီးသြားေအာင္ ေရးပါမယ္ အပိုင္း ၈၀ ေလာက္ ျဖစ္ကုန္မွာ စိုးလို႔ပါ
AD-8 ရာစု ေရး ထန္မင္းဆက္ သမိုင္းသစ္ကို ေရးသူ တရုတ္ နာမည္က Hsin Tang Shu (ဟရွ္င္တန္ရွု ) လို႔ေခၚပါတယ္ ဟရွ္င္ ဆိုတာ ကို ဟအေပၚမွာ ရ ေကာက္ကို ထားျပီး ေရးတဲ႔ ပံုစံ ထြက္ရမွာပါ ကီးဘုတ္ အဆင္မေျပလို႔ အခုလို ေရး လိုက္ပါတယ္ ျပင္ဖတ္ေပးၾကပါ
ဆရာ ႏိုင္ခင္ေမာင္ေလးရဲ႕ တိမ္ျမွုပ္ေပ်ာက္ကြယ္ ေနေသာ မြန္ျမိဳ႕ျပႏိုင္ငံမ်ား ဆိုတဲ႔ စာအုပ္မွာ ထန္ မင္းဆက္ သမိုင္းသစ္ထဲက စာအခ်ိဳ႕ကို ယူသံုး ထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္ အဲဒါက ပ်ဴႏိုင္ငံ အခန္းမွာ ပဲ ေဖာ္ျပထားတဲ႔ Kun Lun ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းကို ယူထားပါတယ္ ဆရာႏိုင္ခင္ေမာင္ ေလးက ျဖတ္ ညွပ္ကပ္ လုပ္သလို လိုတဲ႔ အပိုင္း ေလးေလာက္ ကိုပဲ ယူျပီး သူမလိုခ်င္တဲ႔အေၾကာင္းျဖစ္တဲ႔ ထည့္ ေျပာကို ေျပာရမယ့္ ပဲခူးအေၾကာင္းမွာ မပါ မျပီးတဲ႔ တန္လိုင္း ဆိုတဲ႔ အပိုင္းကို မေဖာ္ျပပဲ ခ်န္ လွပ္ ထားခဲ႔ပါတယ္ Kun Lun ဆိုတာကိုလည္း အတင္းပဲ မြန္ဘုရင္ျဖစ္တယ္ ပထမ အခန္း တြန္ဆြန္ကို ေရးရာမွာ ထည့္ေျပာခဲ႔ပါတယ္ ဒုတိယ အခန္း မိခ်ဲန္ကို ေရာက္ေတာ့ တန္လိုင္းကို မေျပာ ဘဲ မေရရာတဲ႔ Kun Lun ဆိုတာကို သက္ေသျပ ပါတယ္ အစပိုင္း တြန္ဆြန္ကို ေရးေနတုန္း အခ်ိန္ က ဆရာ ေဖာ္ျပခ်က္ ေခ်ာ္ေနတာကို အကုသိုလ္ ျမင္ပါရဲ႔နဲ႔ ဆရာ ႏိုုင္ခင္ေမာင္ေလး ေဖာ္ျပခ်က္ကို ေခ်ာ္ ေနပါတယ္လို႔ မေျပာခဲ႔ပါဘူး မေျပာခ်င္ခဲ႔လို႔ ပါပဲ
မိခ်ဲန္ ကို ဆက္ေဖာ္ျပေတာ့ ပဲခူး နဲ႔ တန္လိုင္း နံကရိုင္း ဆိုတာ အျမဲတြဲ ေနတာ ျဖစ္ပါလ်က္နဲ႔
ဆရာက တန္လိုင္းကို မေဖာ္ျပပဲ Kun Lun ကို သြားေခၚ သက္ေသျပဳေနေလေတာ့ မေျပာခ်င္ လည္း ေျပာရေတာ့တာပါပဲဲ နံကရိုင္း ကြ်ဲမက က်န္တဲ႔ မိသားစုကို ခတ္မွာ စိုးတာပါ အခုေတာ့ ဆရာလဲ မရွိေတာ့တာမို႔ ေခ်ာ္တာကို ေျပာတာဟာ လည္း ေျပာျပီး ေျပာက္သြားမယ့္ဟာပါ အကုသိုလ္ နဲ႔ ဆရာ ၾကား ဘာမွ ျဖစ္စရာ မရွိသလို ဒီလို ေျပာ လို႔ နံကရိုင္းကလည္း အကုသိုလ္ကို ေပါက္ေနတဲ႔ ထီ လက္မွတ္ လက္ထဲ လာထည့္ေပးမွာ မဟုတ္ ပါဘူး
မ်က္ႏွာ ၾကည့္ေနလို႔ မရတဲ႔ သမိုင္းပညာ သေဘာ ကို ဆရာက အကုသိုလ္ထက္ အဆမ်ားစြာ ပိုတတ္ ကြ်မ္းမယ္ဆိုတာ အခိုင္အမာပါ ဆရာ ၾကားရာ အရပ္က သာဓု ေခၚမယ္ လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္
Kun Lun ဆိုတာ ေတာင္ အမည္ကို ေခၚတာ ျဖစ္ပါတယ္ တရုတ္တို႔ရဲ႕ ေရွးဗုဒၶဘာသာက်မ္း အဆက္ဆက္မွာ ေတာင္ေတြ နာမည္နဲ႔ ေဖာ္ျပတာ ေတြ ရွိ ပါတယ္ ဒီဟာေလးက အခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ ေနပါတယ္ အခု မေျပာေသးပါဘူး ထားပါဦးမယ္
ျမန္မာတိုင္းနီးပါး ရင္းႏွီးတဲ႔ တရုတ္ သိုင္းကားေတြ ထဲ ပါေနက် ခြန္လြန္ ဝူတန္ ေရွာင္လင္ ေအာ္ေမ့ ဆို တာေတြ ထဲက ခြန္လြန္ ေတာင္ကို ေခၚတာပါပဲ
ဒီမွာေတာ့ ဘာသာျပန္ ဆရာေတြ အသံၾကားတာ ကို ျမန္မာနားနဲ႔ ၾကားတဲ႔ အတိုင္း ငပိသံ အတံုး လိုက္ထည့္ ဘာသာ ျပန္ေလေတာ ရွပ္(#) သံပါ တဲ႔ တရုတ္ ေရွးေဟာင္းစကားကို ခြန္လြန္ လို႔ ျပန္ လိုက္ၾကတာပါ အင္းေပါ့ေလ သူ႔အလုပ္က နီးစပ္ ေအာင္ တူရင္ အဆင္ေျပျပီပဲကိုး ဒါက သက္ သက္ ပ်င္းေနမွာ စိုးလို႔ ထည့္ေျပာတာပါ
ထန္မင္းဆက္ သမိုင္းက ေျပာတာက ခြမ္လမ္ ႏိုင္ငံ လို႔ မဆုိပါ Kun Lun ကို ျမန္မာျပည္ထဲမွာလို႔ လည္း အရိပ္အျမြက္ မွ်ေတာင္ မျပထားပါဘူး ဆရာ က ဘယ္လို လုပ္သလဲ ဆိုတာေလး ျပေပးပါမယ္
ဆရာ ပထမဆံုး လုပ္ယူတာက Kun Lun ဆိုတဲ႔ အမည္ ကိုပါ အသံကို ဖိုနက္တစ္နဲ႕ ပီသေအာင္ ေပါင္းၾကည့္ပါ ဘယ္လို အသံထြက္ ပါသလဲ
ဒီမွာ ဆရာက ခြမ္လြမ္ လို႔ မထြက္ပဲ Kun Lun ကို ကြန္လြန္ ဆိုျပီး ေရးလိုက္တယ္ ေနာက္ေတာ့ ဒီ ကြန္လြန္ ဆိုတာ မြန္စကား ဆိုျပီး လုပ္ခ်လိုက္ပါ တယ္ မြန္ေတြကိုတရုတ္ေတြက ေခၚတာပါတဲ႔
ဆရာ အဲသလို ေျပာလိုက္တာက ဒီေနရာမွာ ရပ္ မေနတာကို ဆရာ စဥ္းစားရင္း အေတြး လြန္သြား ဟန္ တူပါတယ္ ဆရာ ေျပာလိုက္တဲ႔ စကားရဲ႕ သက္ေရာက္မွုဟာ ထန္မင္းဆက္သမိုင္းသစ္က တန္လိုင္း ဆိုတာ မြန္ေတြ မဟုတ္ဘူးလို႔ ပိတ္ျပီး ျငင္းခ်က္ ထုတ္ေပးလိုက္ရာ ေရာက္သြားပါတယ္
ဒီေနရာမွာ ဆရာသေဘာထားက ဘယ္လို ဆိုတာ ေျပာရခက္ေစပါတယ္ စဥ္းစားစရာ အခ်က္ ႏွစ္ခ်က္
ျဖစ္သြားလို႔ပါ
ပထမ တစ္ခ်က္ တြန္ဆြန္ကို ေရးစဥ္က စလို႔ ကြန္လြန္ဘုရင္ ဟာမြန္ဘုရင္ ဆိုျပီး ေရးတယ္
ဒုတိယ တစ္ခ်က္က တန္လိုင္းကို လံုးဝ ေဖ်ာက္ပစ္ တယ္
စာအုပ္တစ္အုပ္ အခန္း တစ္ခန္းတည္းမွာပဲ အတူ တူ ပါတဲ႔ စာႏွစ္လံုးကို ဆရာက သူလိုတာပဲ ယူလာ ခဲ႔ပါတယ္
ဒါက ဆရာဟာ တကယ္ပဲ မြန္ေတြ စိတ္မွာ စြဲေနတဲ႔ ၾကြက္လား ဝက္လား ခြဲမသိတဲ႔ တန္လိုင္း ဆိုတာကို
မြန္သမိုင္းက ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္ခ်င္တာလား
ဒါမွမဟုတ္ တန္လိုင္းဆိုတာ တကယ္ပဲ မြန္မဟုတ္ ဘူးလား ဆိုတဲ႔ သံသယ အေတြးေတြကို ျဖစ္လာ ေစပါတယ္
ဆရာေတာ္သံဃာေတာ္မ်ား မြန္လူမ်ိဳး သမိုင္းဆရာ မ်ားနဲ႔တကြ မြန္ အသိ မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကို ပင့္ ထား ဖိတ္ၾကား အပ္ပါတယ္ သိသမွ်ေလး ေဝမွ် ေျဖၾကား ေပးေစလိုပါတယ္
တန္လိုင္းဟာ မြန္ ဟုတ္ မဟုတ္ ဆိုတာ မြန္လူမ်ိဳး ေတြ ေျဖေပးတာက ပိုသဘာဝ က်ပါတယ္ ဒါေၾကာင့္ မြန္လူမ်ိဳးေတြကို ဖိတ္ျပီး ေမးတာပါ
အကုသိုလ္ အေနနဲ႔ တန္လိုင္း ဆိုတာ မေလးမခန္႔ တဲ႔ သေဘာနဲ႔ ေခၚေဝၚတယ္ ဆိုတာ မဟုတ္တဲ႔ အေၾကာင္း အရင့္အရင္ကတည္းက တန္လိုင္းမ်ိဳး အရည္းၾကီးမ်ိဳး ဆိုတဲ႔ စာတန္းရွည္မွာ တၾကိမ္ အယူအဆ တမ်ိဳးျဖင့္ တင္ျပခဲ႔ျပီးပါျပီ အခု တစ္ၾကိမ္လည္း အဲဒီ အနက္သေဘာ မဟုတ္ ေၾကာင္း ေသေသခ်ာခ်ာ ရွင္းလင္း တင္ျပျပီး ခဲ႔ပါျပီ
ပထမ စာတမ္းမွာ တန္လိုင္းရဲ႕အဓိပၸါယ္ဟာ ေရ လွိုင္း ကို ေခၚတာပါ ဆိုျပီး သက္ေသ ျပခဲ႔ပါတယ္
အခု တစ္ၾကိမ္ အျမင္ရွု႕ေဒါင့္အသစ္ တစ္ခုနဲ႔ ယုတ္ ညံ့တဲ႔ စကား မဟုတ္ေၾကာင္း ရွင္းေပးထားပါတယ္
ဒါကို ဘာလို႔ အဲသေလာက္ထိ လိုက္ေျပာေနသလဲ ဆိုတဲ႔ မူလစိတ္ရင္းက လူမ်ိဳးစုေတြရဲ႕ သမိုင္းကို ေလးစား တန္ဖိုးထားလို႔ပါ ေပ်ာက္ပ်က္ကုန္မွာ စိုးလို႔ အေရးတယူလုပ္ျပီး ရွာေဖြ တင္ျပေပးေနတာ ပါ အကုသိုလ္ရဲ႕ စာေရးဟန္ကိုသာ ၾကည့္ျပီး ဒီေကာင္က မြန္ မုန္းတီးေရးသမား လို႔ ျမင္မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ တက္တက္စင္ လြဲပါလိမ့္မယ္ ရခိုင္ကို လည္း ဒီလိုပဲ သေရာ္သလို ေငါ့သလို ေရးတာပါပဲ
စာေရးဟန္ကကို ဒီပံုစံ အတိုင္း ေရးတဲ႔ဘက္ အား သန္တာမို႔ အဲသလို ျဖစ္ေနတာပါ မုန္းလို႔ မဟုတ္ ပါဘူး မမုန္းတဲ႔ အျပင္ တန္ဖိုးထားလို႔ပဲ ပက္ပက္ စက္စက္ ေဝဖန္တာပါ အပုပ္ခ်ဟန္လို႔ ျဖစ္သြား တာေတြ ပါေကာင္း ပါႏိုင္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ စိတ္ထဲ က ပါလို႔ အဲသလို ေျပာတာ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာကုိ ၾကိဳတင္ျပထားတာ အၾကိမ္ၾကိမ္ပါပဲ
ေရွ႕ကအပိုင္းမွာ ေျပာခဲ႔သလို သမိုင္းပ်က္မွာ အေထာက္အထား ကြင္းဆက္ေတြ မလိုအပ္တဲ႔ ဟာေလး တစ္ခုေၾကာင့္နဲ႔ ျပန္ေပးလိုက္ရမယ့္ တန္ဖိုးက အဆမတန္ ၾကီးမားလြန္းေတာ့ အဲလို အျဖစ္ကို မျဖစ္ေစခ်င္လို႔ကို ဒီလို ေရးရင္ မုန္းၾက မယ္ သိသိနဲ႔ နာေအာင္ တမင္တကာ ေရးတာပါ
ဒါက ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုရင္ အကုသိုလ္ ကိုယ္တိုင္ ဟာလည္း မြန္ေသြး မကင္းတဲ႔ သူမို႔ပါပဲ သမိုင္း တစ္ခုက မခိုင္မာရင္ ေျမာင္းထဲ ေရာက္သြားမွာပဲ ဆိုတာ သမိုင္းကို စိတ္ဝင္စားတဲ႔ အေျခခံအဆင့္ ေတြေတာင္ နားလည္ၾကပါတယ္
ရာဇဝင္စကား ဒ႑ာရီ ပံုျပင္ေတြကို ဟာသ လုပ္ ပစ္တယ္ ဆိုတာဟာ သမိုင္းကို ထိခိုက္မွု မရွိလို႔ ေပါက္တတ္ကရ ေျပာတာမ်ိဳးပါ သမိုင္းပိုင္းကို သုေတသန စာတမ္း လို ေရးရတဲ႔အခါ ေပါက္ေပါက္ ေဖာက္ေနလို႔ ဘယ္ ျဖစ္ေလမလဲေလ သူ႔ေနရာနဲ႔သူ ပံုစံ အံဝင္ေအာင္ ပညာရွင္ေတြ အေလးဂရုျပဳ ရေအာင္ တင္ျပရတာပဲေပါ့
မ်ိဳးမစစ္လို႔ အကုသိုလ္ကို လာေျပာလည္း ရပါ တယ္ ဟုတ္တာပဲမို႔ စိတ္ထဲေတာင္ မထားပါဘူး
မြန္ေတြ ယူဆ ေျပာနည္းကား ေျပာရင္ အကုသိုလ္ ကမွ တန္လိုင္း စစ္စစ္ ျဖစ္ပါတယ္ ဒါေတြက ရွုပ္ ေထြးတဲ႔ ကိေလသာကို လူဆိုတဲ႔ သတၱဝါက မလြန္ ႏိုင္တဲ႔အခါ မ်ိဳးရိုးစဥ္ဆက္ဘိုးဘြား မိဘ ဆိုသူေတြ ကလည္း သူတို႔ႏွစ္သက္သူနဲ႔ ေနၾကမွာပါ ကိုယ္ ဆိုတာက သူတို႔ သံဝါသျပဳျပီး အေတာ္ၾကာမွ ဒီ ေလာကထဲ ေရာက္လာရတာ မ်ိဳးမစစ္ဘဝ ျဖစ္လာ
တယ္ဆိုရင္ ကို္ယ္က ဟ ငါမလိုဘူး ျပန္ဝင္မယ္
လုပ္လို႔ ရတာမ်ိဳးမွ မဟုတ္ေလေတာ့ ဒါကို အျပစ္ တင္ မခံခ်င္ ျဖစ္တယ္ ျဖစ္မယ္ဆို ေခၚတဲ႔ သူကို ျပႆနာ ရွာစရာမလို မိဘေတြ ဘိုးဘြားေတြကို အကုန္ ျပန္သတ္ပစ္လိုက္တာက ပိုသဘာဝ က်တဲ႔ လုပ္ရပ္ ျဖစ္မွာပါ မွန္ေနတာကို ေခၚတာ ေခၚပါေစ ေပါ့ ဘာျဖစ္လဲ ကိုယ့္အမွား ဘယ္နားမွာ ပါခဲ႔လို႔လဲ
ဆိုတာ သိသင့္ပါတယ္ လူ႔ဗာလ ေပါက္ပန္း သေဘာ သြပ္သြမ္း ရူးႏွမ္းတဲ႔ စိတ္ကစဥ္ကလ်ား ျဖစ္ေနသူေတြ လုပ္တယ္ ဆိုတာက လူမိုက္မို႔လို႔ လုပ္တာ ဆိုျပီး ၾကည့္ရတာ အဆင္ေျပႏိုင္ေသး တယ္
အခု ျဖစ္ရတာက လိပ္လား ဖားလား ကိုယ္တိုင္ ေသေသခ်ာခ်ာ မသိၾကတဲ႔ စကား တစ္လံုးေၾကာင့္
လူမ်ိဳးစုလိုက္ၾကီး ျဖစ္ေနၾကတယ္ ဆိုေတာ့ တစ္ခါ တစ္ေလ ေတြးမိတဲ႔အခါ အံ႔ၾသရပါတယ္
အသိဥာဏ္ ျမင့္မားလွပါတယ္ ဆိုတဲ႔ လူဆိုတဲ႔ သတၱဝါက အေပၚယံ ေရႊမွုန္ၾကဲ အထဲက ဗလာခ်ီ
ဆိုတာလို ပညာတတ္ေတြ ဆိုတဲ႔ သူေတြ ပညာရွင္ ဆိုတဲ႔ လူေတြ ပညာရွိဆိုတဲ႔ သူေတြက အစ ၾကံဖန္ ျပီး မိုက္မဲတတ္ၾကတဲ႔ သေဘာ ရွိတယ္ ဆိုတဲ႔ အသိ အျမင္ကိုလဲ ရတယ္ အသိဥာဏ္ျမင့္တယ္ ဆိုတဲ႔ လူက ဒီလို ရူးႏွမ္းတာေတြကိုလဲ လုပ္ၾကေလတယ္
ဆိုတဲ႔ ပတ္ဝန္းက်င္က သင္ျပတဲ႔ ပညာကို လက္ခံ ယူေနရပါေတာ့တယ္
မိုက္တယ္ မိုက္မယ္ ဆိုလဲ စဥ္းစဥ္းစားစားေလး ေတာ့ လုပ္သင့္ပါတယ္ ဘုမသိ ဘမသိ ကိစၥ အတြက္ မိုက္မယ္ မိုက္ခ်င္တယ္ ဆိုရင္လဲ တခြန္း ေတာ့ ဥပမာစကား ျပထားပါမယ္ လွည္းက်ိဳးဝင္ ထမ္း လိုက္တာကမွ ညအိပ္တဲ႔အခါ အေဖာ္ ရပါ ေသးတယ္ ဆိုတာေလး အရင္ သတိရလိုက္ၾကပါ
အပိုင္း (10) ဆက္ရန္
0 comments:
Post a Comment
သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္