ဒီပို႔စ္ကေတာ့ အထူးတလည္ မဟုတ္ေပမယ့္လို႔
ေပးေဝလိုတာေလး တစ္ခုရွိလို႔ ေရးေပးလိုက္ပါတယ္
ထိခိုက္ပါေစလို႔ေတာ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ မရွိပါဘူး
သရုပ္ျပသေဘာ အဆင္ေခ်ာေအာင္ ခဏသံုးလိုက္တာပါ
ဒီေအာက္က ကဗ်ာေလးေရးထားတဲ႔ ဆီမွာ မန္႔သြားတဲ႔
အျမင္တစ္ခုနဲ႔ ပက္သက္ေနလို႔ ျပန္ထည့္ေပးလိုက္တယ္
----------------
----------------
ေတြးမရတဲ႔အေၾကာင္း
စုေပါင္းကာ အေျဖရွာ
ေသခ်ာရင္ ေၾကျငာမယ္တဲ႔
ဆရာသခင္မ်ား မိန္႔ၾကားခဲ႔သည္မွာ
စုေပါင္းကာ အေျဖရွာ
ေသခ်ာရင္ ေၾကျငာမယ္တဲ႔
ဆရာသခင္မ်ား မိန္႔ၾကားခဲ႔သည္မွာ
အာဇာနည္ေန႔ နီးလာရင္
ဗိုလ္ေတဇ အေၾကာင္း စာေတြဖြဲ႔တယ္
သခင္ေအာင္ဆန္းအေၾကာင္း ကဗ်ာသီၾကတယ္
ေမာင္ထိန္းလင္းအေၾကာင္း အက္ေဆးေရးတယ္
ဗိုလ္ေတဇ အေၾကာင္း စာေတြဖြဲ႔တယ္
သခင္ေအာင္ဆန္းအေၾကာင္း ကဗ်ာသီၾကတယ္
ေမာင္ထိန္းလင္းအေၾကာင္း အက္ေဆးေရးတယ္
မသိလို႔ေမးပ်ေစ
ဗိုလ္ေအာင္ဆန္းမွ အာဇာနည္လား
က်န္တဲ႔သူေတြက ပဇာေတြတုန္း
ေမာင္ဘုန္း ေတြးမရ
ၾကံဆကာ မစေစလို
ေစတနာပိုသူအား
အမွာေတာ္ပါးလိုက္တယ္
ဗိုလ္ေအာင္ဆန္းမွ အာဇာနည္လား
က်န္တဲ႔သူေတြက ပဇာေတြတုန္း
ေမာင္ဘုန္း ေတြးမရ
ၾကံဆကာ မစေစလို
ေစတနာပိုသူအား
အမွာေတာ္ပါးလိုက္တယ္
ပေဟဠိ ညွိၾကစို႔ အေျဖ……
--------------------
ဒီကဗ်ာကို ဖတ္ျပီးတဲ႔ အခါ အျပဳျမင္တတ္တဲ႔ သူက တမ်ိဳး ျမင္ပါလိမ့္မယ္ အပ်က္ျမင္တတ္သူက တစ္မ်ိဳးျမင္ပါလိမ့္ မယ္
ေဝဖန္တာလာ ရွုံ႕ခ်တာလား
အျပစ္ျမင္တာလား ျဖစ္ေစခ်င္တာလား
အျပစ္ျမင္တာလား ျဖစ္ေစခ်င္တာလား
စတဲ႔ စတဲ႔ အျမင္သေဘာတရားေလးက စာဖတ္သူရဲ႕
ရပ္တည္ခ်က္က အျပဳလား အပ်က္လား ခြဲျခားေပးသြား ပါ
လိမ့္မယ္ ေအာက္က ပံုကို ၾကည့္ပါ စာဖတ္လိုက္ရင္ ဒီ
ကဗ်ာေလးအေပၚက တဆင့္ သက္ဆိုင္သူသို႔ ျမင္လိုက္တဲ႔
အျမင္က ဘယ္လိုအျမင္ ျဖစ္သြား ေစမလဲ စာဖတ္သူ ကိုယ္
တိုင္ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္မွာပါ ကိုယ့္္ရဲ႕ အလႊမ္းမိုးခံ သေဘာထား
တိုင္ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္မွာပါ ကိုယ့္္ရဲ႕ အလႊမ္းမိုးခံ သေဘာထား
နဲ႔ မခိုင္မာတဲ႔ ရပ္တည္ခ်က္ေတြ စြဲကိုင္ထားတဲ႔
လူတစ္ေယာက္မွာ အလယ္အလတ္ျဖစ္ေစ သမာသမတ္
ျဖစ္ေစ တဲ႔ မူလ ပင္ကိုယ္စိတ္ဟာ ေပ်ာက္ကြယ္ငုပ္လွ်ိဳး ေန
တတ္ျမဲပါ လူတစ္ေယာက္ဟာ တဖက္က ဓါးကိုင္ထားရင္
တဖက္က ဒိုင္းကိုင္ထားရမယ္ တဖက္က ေလးကိုင္ထားရင္
တဖက္က ျမွားကိုင္ထားရမယ္ ဘက္ပဲ႕ေနျပီ ဆိုရင္
အႏၱရာယ္ မ်ားပါတယ္ ေလးျမွား ဓါးဒိုင္း လက္ႏွစ္ဖက္
အလယ္က လူက ကိုယ္ျဖစ္ေနရပါမယ္ အတြဲညီမွ တိုက္လို႔
ရပါတယ္ သိေစခ်င္တယ္ ေဝဖန္ရွံုခ်တာနဲ႔
ေဝဖန္ေထာက္ျပတာ မတူဘူး ဆိုတာ သိသလိုလို မသိသ
လိုလို ျဖစ္ေနတာ အမ်ားစုပါပဲ ပါးစပ္က ေျပာခ်င္ေျပာေပ
မယ့္လို႔ ကိုယ့္အေရးနဲ႔ ပက္သက္လာရင္ ေဖာက္ျပားလို႔
ေမွာက္မွားတတ္ပါတယ္ ဓမၼတာကို မေက်ာ္ႏိုင္ေသးသမွ်
ေရွ႕ေရာက္လာဖို႔ မရွိပါဘူး
0 comments:
Post a Comment
သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္