ကိစၥလည္းနည္း ရလည္းရလြယ္ အျပစ္ လည္းကင္း ေသာ ထိုအရာဝတၴဳတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔ တည္း၊
အဘယ္ေလးမ်ဳိးတို႔နည္း-
သကၤန္းတို႔တြင္ ပံ့သကူ သကၤန္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုပံ့သကူ သကၤန္း သည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ေဘာဇဥ္တို႔တြင္ သလံုးျမင္းေခါင္းျဖင့္ ရင္းႏွီး၍ ရအပ္ေသာ ဆြမ္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုဆြမ္းသည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ေက်ာင္းတို႔တြင္ သစ္ပင္ရင္းဟူေသာ ေက်ာင္းသည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုေက်ာင္း သည္ အျပစ္လည္း မရွိ၊
ေဆးတို႔တြင္ ႏြားက်င္ငယ္ျဖင့္ ထံုအပ္ေသာ ေဆး သည္ ကိစၥလည္း နည္း၏၊ ရလည္းရလြယ္၏၊ ထိုေဆးသည္ အျပစ္လည္းမရွိ၊
ကိစၥနည္း ရလြယ္ အျပစ္လည္း မရွိ ကုန္ေသာ ထို အရာဝတၴဳတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔ တည္း၊
ရဟန္းသည္ ကိစၥနည္းသျဖင့္၊ ရလြယ္သျဖင့္ ၊ အျပစ္မရွိသျဖင့္ ထိုရဟန္း ေရာင့္ရဲ၏၊
ထိုရဟန္း၏ ဤေရာင့္ရဲျခင္းကို သီလ သံဝရစသည္ တို႔တြင္ တစ္ပါး အပါအဝင္ျဖစ္၍ အရိယမဂ္၏ အေၾကာင္း အဂၤါဟု ငါဆို၏၊
ဒီအနက္သေဘာကို-
''အျပစ္မရွိသျဖင့္ ၊ ကိစၥနည္းသျဖင့္ ၊ ရလြယ္သျဖင့္ ေရာင့္ ရဲေသာ ရဟန္းအား
ေက်ာင္း သကၤန္း အေဖ်ာ္ ေဘာဇဥ္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ စိတ္ပင္ပန္းမႈ မျဖစ္၊
အရပ္မ်က္ႏွာကို မညႇဥ္းဆဲ။ အရိယမဂ္ အား ေလ်ာ္ကုန္ေသာ အၾကင္တရား တို႔ကို
ျမတ္စြာ ဘုရား ေဟာၾကားေတာ္ မူအပ္ကုန္၏၊ ထိုတရားတို႔ ကို မေမ့မေလ်ာ့
က်င့္ေသာ ေရာင့္ရဲလြယ္ေသာ ထို ရဟန္းသည္ သိမ္းက်ဳံးယူႏိုင္၏'' ဟုေဟာ၏။
ကိုးကား
သုလဘသုတ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ ဣတိဝုတ္ပါဠိေတာ္။
သုလဘသုတ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ ဣတိဝုတ္ပါဠိေတာ္။
0 comments:
Post a Comment
သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္