=====================
လူသတၱဝါသည္ သိန္းသန္းမ်ားစြာ ရွည္ၾကာေဝးလွ အတိတ္ဟု ဆိုအပ္ေသာ
ေခတ္သမယတို႔မွစ၍ မိမိ၏အာသာ ဆႏၵအလို ျပည့္ဝေရး အတြက္ အခက္အခဲ စြဲၿမဲႀကံစည္
ထိုဤမ်ားလွ ဥပါယ အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ျဖင့္ မိမိ၏ အသိဉာဏ္ပညာကိုရင့္သန္
ထြားက်ိဳင္း ေစခဲ့၏။
အလြန္ေရွးက်
ရိုင္းစိုင္းလွေသာ(ဝါ)အသိပညာ၊ ဥာဏ္ပညာ နဂို၊ ထူပိန္း လွ ေသာ အေျခအေနမွ
တစ္ဆင့္ထက္ တစ္ဆင့္ ျမင့္၍ျမင့္၍ တက္လာခဲ့ ၏။ အဝိဇၨာေမာဟတည္းဟူေသာ
တိမ္မည္းတိမ္ပုပ္ ဖုံးအုပ္လႊမ္းၿခဳံ အလင္းလုံခန္း သဖြယ္ အေရာင္ထုထည္
ထူေျပာလွ ေသာ မိမိ၏ ဦးေႏွာက္အတြင္းသို႔ ဝိစာရဏ ဥာဏ္တည္းဟူေသာ အလင္းေရာင္ကို
ထိုးေဖာက္၍ ဝင္ေရာက္ေစခဲ့ေလၿပီ။
ေမာဟအဝိဇၨာ ထူထဲလွစြာ ဖုံးလႊမ္းေနျခင္းေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ မွားယြင္း
ခြၽတ္ေခ်ာၼႈမ်ားေၾကာင့္လည္းေကာင္း ထိတ္လန႔္ ေၾကာက္႐ြံ႕မႈ မ်ားေၾကာင့္
လည္းေကာင္း လူသတၱဝါ၏ အသိအျမင္ အဆင္အျခင္ တိုးတက္မႈ ဖင့္ေႏွးခဲ့ ရ၏။
တျဖည္းျဖည္း တေ႐ြ႕ေ႐ြ႕ ေရွ႕သို႔ တိုးတက္လာေသာအခါမွသာလွ်င္ လူ သတၱဝါ သည္
အမွန္ကို ေတြ႕ျမင္ခြင့္ရေလေတာ့၏။ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကုေဋကုဋာတို႔ ပတ္လုံး
၄င္းသည္ အမွန္တည္း ဟူေသာ အလင္းေရာင္ေ အာက္သို႔ ခရီး ဆိုက္ေရာက္ေရး အတြက္
ျဖည္းျဖည္းေႏွးေႏွး ေလးေလးမွန္မွန္ ယက္ကန္ ယက္ကန္ႏွင့္ ယိမ္းခ်ည္ တစ္ခါ
ယိုင္ခ်ည္တစ္လွည့္ ေကြ႕ခ်ည္တစ္ဖုံ ေကာက္ ခ်ည္ တစ္မ်ိဳး အလ်ားထိုးတစ္လည္
တြားခ်ည္တစ္လွည့္ အတိဒုကၠရ ပင္ပန္း ၿငိဳျငင္ လွစြာ
ႀကိဳးစားအားထုတ္ခဲ့ေလသည္။ ယင္းသို႔ အပတ္တကုတ္ ေနာက္ မဆုတ္ပဲ
အားထုတ္ႀကိဳးစား ခဲ့ျခင္း ေၾကာင့္ လူသတၱဝါသည္ နည္းမ်ားမဆို ဝိစာရဏဥာဏ္ ဝင္၍
ရဲရဲ ရင့္ရင့္ ႀကံစည္စဥ္းစားျပဳလာေလၿပီ။
သို႔ေသာ္ ကမၻာေလာကႀကီးသည္ လ်င္ျမန္ေသာ အရွိန္ျဖင့္ ေျပာင္းလဲ ေနေခ် ၏။
အေဟာင္းမ်ားလည္း အသစ္ကို ေနရာ ဖယ္ေပးလ်က္ ေန ေခ်ၿပီ။ ရက္ စက္ၾကမ္းတမ္း
ၾကက္သီးျဖန္းေလာက္ေအာင္ အသည္း ႏွလုံး တုန္ဖြယ္ရာ အမ်ား ပါဝင္သည့္
ရိုင္းစိုင္းေသာအယူဝါဒမ်ားသည္ တိုးတက္၍ အသိဥာဏ္ ရင့္က်က္ေသာ လူသတၱဝါ အတြက္
မ်ိဳခ်၍ မျဖစ္နိုင္ေသာ ေဆးခါးႀကီး သဖြယ္ ျဖစ္ကုန္ေလၿပီ။
အဝိဇၨာေမာဟ ထူေျပာလွေအာင္ အေမွာင္ဖုံးလႊမ္းေနေသာ ကမၻာ ေလာက ႀကီးအတြင္း၌
မေျပာပေလာက္ေအာင္ အေရာင္ေတာက္၍ ေနေသာ အမွန္ တရားကို မေတြ႕၊ ေတြ႕ေၾကာင္း
နည္းေကာင္း လမ္းေကာင္းတို ႔ျဖင့္ ေၾကာင္း က်ိဳးဆင္ျခင္လ်က္ လိုက္လံ
ရွာေဖြရျခင္း ထက္ ပိုမိုျမင့္ျမတ္ လူသတၱဝါတို႔ အသက္ႏွင့္ လဲ၍ျပဳလုပ္အပ္ေသာ
လုပ္ငန္း မရွိေတာ့ၿပီ။
အမွန္သည္
ငါတို႔၏ ကမၻာေလာကအတြင္းရွိ ရတနာအေပါင္းတို႔တြင္ အျမင့္ ဆုံး အျမတ္ဆုံး
အေကာင္းဆုံးရတနာ ျဖစ္၏။ ၄င္းသည္ ေျပာင္းလဲ ပ်က္စီး တတ္ေသာ ဤေလာကအတြင္း၌
မေျပာင္းမလြဲ၊ အၿမဲတည္ ေနေသာ အရာ ျဖစ္၏။
အမွန္သည္ လူသတၱဝါတို႔၏ ဒုကၡကို သုချဖစ္ေအာင္ ဖန္ဆင္းနိုင္၏။ ၄င္း သည္
ေသမ်ိဳးျဖစ္ေသာ လူသတၱဝါတို႔အတြက္ မေသေစတတ္ေသာ အၿမိဳက္ေဆး ျဖစ္၏။ ၄င္းသည္
ဂဏွာမၿငိမ္၊ ဣေျနၵမရ၊ ပူပင္ေသာက ဗ်ာပါ ဒႏွင့္ အေၾကာင့္အၾက မ်ားေနၾကေသာ
လူသတၱဝါတို႔အားစိုးရိမ္ကင္း ပ ၿငိမ္းခ်မ္းေအးျမျခင္းကို ေပးတတ္၏။၄င္းသည္
ဆာေလာင္မြတ္သိပ္၍ေနေသာ လူသတၱဝါတို႔အတြက္ ေကာင္းျမတ္ေသာ ေဘာဇဥ္အာဟာရၾကည္လင္
ေအးျမေသာ ေရ သဖြယ္ ျဖစ္၏။ အေမွာင္အတြင္း၌ ေနၾကရေသာသူတို႔အတြက္
အလင္းေရာင္ျဖစ္၏။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ကင္းမဲ့ၾကေသာ သူတို႔၏ မွီခိိုအားထားရာ
ကိုင္းကြၽန္းျဖစ္၏။ေတာ္ေျဖာင့္မွန္ကန္ ဥာဏ္အျမင္သန္ေသာသူေတာ္ေကာင္း တို႔
အတြက္ အျမတ္ဆုံးေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာ ျဖစ္၏။
အမွန္သည္ လူသတၱဝါတို႔၏ အသက္ရွင္စဥ္အခါ၌လည္းေကာင္း ေသေသာ အခါ၌လည္းေကာင္း
ေနာက္တြန႔္ ေၾကာက္႐ြံ႕ေသာ စိတ္ ကင္း၍ ရဲတင္းျခင္း ကို
ျဖစ္ေစ၏။အမွန္တစ္ခုကို ေတြ႕ေသာသူသည္ ဤအေမွာင္မိုက္ အတိၿပီး ေသာ ကမၻာ
ေလာကအတြင္း၌ အလြန္ထြန္းလင္း ေတာက္ေျပာင္ အေရာင္ လွ်ပ္ေသာ
မီးရႈးတိုင္တစ္ခုကို ညွိထြန္းသည္မည္၏။ ထို အမွန္တရားကို စုံ စမ္းျခင္း၊
စစ္ေဆးျခင္း၊အမွန္တရားကို စုံစမ္းျခင္း၊ စစ္ေဆးျခင္း၊ အမွန္တရား ကို
စုံစမ္းျခင္း၊ စစ္ေဆးျခင္း၊ ေဆြးေႏြးျခင္း တို႔ျဖင့္ သာ လွ်င္
ရရွိနိုင္ေခ်၏။ ၄င္းသည္ ယုံၾကည္ျခင္းျဖင့္ ရရွိနိုင္ေသာအရာ မဟုတ္ေခ်။
ေဆြးေႏြးျခင္း တို႔ျဖင့္ သာလွ်င္ ရရွိနိုင္ေခ်၏။
ထို႔ေၾကာင့္ အမွန္ကိုေတြ႕ရွိသိျမင္နိုင္ရန္ လူတိုင္းလူတိုင္းမွာ စုံစမ္း
စစ္ေဆးခြင့္ ရွိရမည္။ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ႀကံစည္ စဥ္းစားခြင့္ ရရွိရ မည္။
စုံစမ္းစစ္ေဆး သူကို ငရဲတည္း ဟူေသာ အျပစ္ဒဏ္ျဖင့္ ေျခာက္လန႔္ေသာ သူသည္ လူ
သတၱဝါ၏ အႀကီးဆုံး ရန္သူ ျဖစ္၏။ စူးစမ္းရွာေဖြသူကို မဟုတ္မမွန္ လုပ္ႀကံ သည့္
လက္ေဆာင္မ်ိဳး လာဘ္ထိုး၍ အမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖားေယာင္းေသာ သူသည္ သစၥာေဖာက္သူ
မည္၏။
လူသတၱဝါ ပဓာနရည္႐ြယ္ခ်က္သည္
အမွန္ကို စူးစမ္းရွာေဖြရန္သာ ျဖစ္သင့္ ၏။ မိမိစူးစမ္းရွာေဖြ၍ရရွိေသာ(ဝါ)
အက်ိဳးအေၾကာင္း ကိုက္ညီ ေသာ (ဝါ) ဝိစာရဏမွတ္ေက်ာက္မွာ အတင္ခံနိုင္ေသာ
အမွန္သည္ မိမိေရွ႕ေဆာင္ မိမိ၏ ဆရာ အစစ္ ျဖစ္သင့္၏။ ယင္းသို႔ေသာ
အမွန္တရားကို ယုံၾကည္လိုက္ နာရ သူသည္ လူျဖစ္က်ိဳး ၊ လူ႕ဘဝရက်ိဳး
နပ္ေလေတာ့၏။
နတ္ကိုေၾကာက္၍၊
လူမင္းကိုေၾကာက္၍၊ မိမိ ဝိစာရဏဥာဏ္ကို အသုံး မျပဳ ဝံ့ေသာသူသည္ လူစင္စစ္က
ကြၽန္ျဖစ္ရေလေတာ့၏။ အမွန္သည္ လူသတၱဝါ ကို ရဲရင့္ေစ၏။ အမွားသည္ သူရဲေဘာနည္း
ေစ၏။ အမွန္သည္ ေျဖာင့္မတ္ တည္ၾကည္ေစ၏။ အမွားသည္ လိမ္လည္လွည့္ျဖား
မုသားစကားကိုျြမက္ ၾကား ေျပာဆိုေစ၏။
လူသတၱဝါသည္ မိမိ၏ဥာဏ္၌ထင္လာေသာ(ဝါ) မိမိ၏နား၌ ၾကား လာေသာ (ဝါ) မိမိမ်က္စိ၌
ျမင္လာေသာအရာ ဟူသမွ်ကို ငဲ့ကြက္ ေထာက္ထား ညွာ တာျခင္း၊
ေၾကာက္႐ြံ႕ထိတ္လန႔္ျခင္း၊ အလ်ဥ္း မရွိဘဲ (ဝါ) အဂတိေလးပါး လိုက္စားျခင္း
မျပဳဘဲ စုံစမ္းစစ္ေဆးရမည္။
၄င္းမွာ အမွန္ကိုရေအာင္ စုံစမ္းရွာေဖြဖို႔ ရည္႐ြယ္ခ်က္တစ္ခုသာလွ်င္
ရွိရမည္။ လူသတၱဝါတို႔သည္ မည္သည့္တရား၊ မည္သည့္ဘာသာကို မဆို ခ်ိန္စက္ရ မည္။
မွတ္တင္ၾကည့္ရမည္။ လူသည္ ပုဂၢိုလ္စြဲ၊ ဌာနစြဲ၊ ဘာသာစြဲစသည္တို႔ကို
အရင္းအျမစ္မွ ျဖတ္လွီးဖယ္ခ်၍ အကြယ္အကာ အတားအဆီး မရွိ၊ ပကတိေနေရာင္ျခည္ျဖင့္
လင္းေျပာင္ေတာက္ပ အေမွာင္မခေသာ ကြင္းျပင္၌ ရပ္တည္ေနသူ ျဖစ္ရမည္။
အမွန္တရားကို ရွာေဖြသူသည္ မိမိဥာဏ္မ်က္စိ အၿမဲဖြင့္ထား၍ ၾကား သမွ်၊
ျမင္သမွ်အရာတို႔ကို ၾကက္ကန္း ဆန္ေတြ႕ - ေလြ႕ေလြ႕ငန္းငန္း မစူးစမ္း ဘဲ အရမ္း
ယုံၾကည္ေလ့ မရွိ။
က်မ္းစာအုပ္
အသီးသီးတို႔၌ ပါရွိျခင္းေၾကာင့္ မွန္သည္ဟု ယုံၾကည္၍ ထိုထို က်မ္းစာတို႔၌
မပါရွိျခင္းေၾကာင့္ မွားသည္ဟု ပယ္ဖ်က္သည္ မဟုတ္ေပ။
အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုသည္ အလြန္ေရွး က်ေသာ ေခတ္သမယမွ အာစရိယ ပရမၸရ၊ သိႆာႏုသိႆ
လက္ဆင့္ကမ္း၍ ဆင္းသက္ ယုံၾကည္လာခဲ့ေသာေၾကာင့္ မွန္သည္။ ယခုမွ
ေပၚပင္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မွားသည္ဟု ယုံၾကည္သည္ မဟုတ္ေခ်။
ပုဂၢလဓိ႒ာန္ပုဂၢိုလ္စြဲျဖင့္ မည္သူ ေဟာေျပာ၍ မွန္သည္ သို႔မဟုတ္ မွားသည္
ဟုဆုံး ျဖတ္မည္မဟုတ္၊ တန္ခိုးျပာဋိဟာႏွင့္ျပည့္စုံေသာသူ၏ မုကၡပါဌ္ ျဖစ္
ေသာေၾကာင့္ မွန္ရမည္။ သို႔မဟုတ္ ပကတိလူ၊ လူသာမန္ က ေျပာ
ေသာေၾကာင့္မွား ရမည္ဟူေသာ ထုံးစံကိုလိုက္နာမည္ မဟုတ္ ေခ်။
ေသာေၾကာင့္ မွန္ရမည္။ သို႔မဟုတ္ ပကတိလူ၊ လူသာမန္ က ေျပာ
ေသာေၾကာင့္မွား ရမည္ဟူေသာ ထုံးစံကိုလိုက္နာမည္ မဟုတ္ ေခ်။
ဆရာသမားကေျပာ၍ မွန္ၿပီး တပည့္ကေျပာ၍ မွားသည္ဟု ယုံၾကည္မည္ မဟုတ္။
အစစ္အမွန္ကို ရွာေဖြသူသည္ ေရွးကလူမ်ား ေျပာခဲ့သမွ် ေဟာခဲ့သမွ်
အကုန္မွန္သည္ဟု လိုက္နာယုံၾကည္၍ ယခုေခတ္ေပၚ လူမ်ား ေျပာ သမွ်၊ ေဟာသမွ်
အကုန္မွားသည္ဟု ျငင္းပယ္ေလ့မရွိ။ ေျပာသူေဟာသူ၏
ဂုဏ္သတင္းႏွင့္နာမည္ႀကီးျခင္း(ဝါ) ေက်ာ္ေဇာ ကိတၱိ ရွိျခင္းကို ပဓါနမျပဳဘဲ
က်ိဳးေၾကာင္းသာဓက ယုတၱိရွိ၊ မဲ့ကိုသာ အဓိကထား၍ အမွားအမွန္ကို
ဆုံးျဖတ္ေခ်မည္။
ေျပာဆိုေရးသားသူက
ရွင္ဘုရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ သူေတာင္းစားပဲျဖစ္ျဖစ္ ဧရာမ
ပညာဝႏၱပုဂၢိုလ္ႀကီးပဲျဖစ္ျဖစ္ အေရးမႀကီး ပဓာန မဟုတ္၊ စင္စစ္မွာ ၄င္းေျပာ
ဆိုေရးသားခ်က္၌ပါရွိေသာ အေၾကာင္းယုတၱိ ၿငိ မၿငိသာ ပဓာနျဖစ္ေခ်သည္။
အမွန္၏တန္ဖိုးသည္ စတင္ႀကံစည္ေရးသားေျပာဆိုသူကို အမွီျပဳ၍
ယုတ္ေလ်ာ့ရိုးမရွိ၊ အမွားသည္သာလွ်င္ အျပင္ပ ဗာဟီရတ အကူအညီ ကို လိုေခ်သည္။
အမွန္သည္ အဆံျဖစ္သည္။ အမွားကား အကာသက္ သက္ျဖစ္ ၏။ ထိုသည့္အမွန္ကို
ရရွိေရးအတြက္ သုေတသနဘက္သို႔ စိတ္သက္ဝင္သူ လူသတၱဝါတို႔သည္ မေနမနား
ႀကိဳးစားလုံးပမ္းေနၾကကုန္၏။
တိုင္းေရးျပည္ေရးဆရာသည္ လြန္ခဲ့ေသာ အတိတ္သမယက အမွား မ်ား
မိမိ၏တိုင္းျပည္အေပၚသို႔ မက်ေရာက္ေစရန္ ကမၻာ့ရာဇဝင္ႏွင့္ တိုင္းေရးျပည္ ရာ
ပညာမ်ားကို ေန႕မအား ညမလပ္ အထပ္ထပ္ ဆည္းပူးေနရေလသည္။
ဓါတုေဗဒဆရာသည္ ဖားဖို-လုံအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ႏွင့္ အရာဝတၳု အထည္ ဒဗၺတို႔၏ အဆီအႏွစ္ကို ညွစ္ထုတ္ရန္ အၿမဲႀကိဳးပမ္းေန၏။၄င္းလည္း အမွန္ကိုသာ အလိုရွိေသာေၾကာင့္ ထိုမွ်ဒုကၡခံလ်က္ ႀကိဳးစားေနရရွာ၏။ အျခားေသာ ေလာကဓါတ္ပညာတို႔လည္း ဤနည္းႏွင့္ပင္တည္း။
ဓါတုေဗဒဆရာသည္ ဖားဖို-လုံအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ႏွင့္ အရာဝတၳု အထည္ ဒဗၺတို႔၏ အဆီအႏွစ္ကို ညွစ္ထုတ္ရန္ အၿမဲႀကိဳးပမ္းေန၏။၄င္းလည္း အမွန္ကိုသာ အလိုရွိေသာေၾကာင့္ ထိုမွ်ဒုကၡခံလ်က္ ႀကိဳးစားေနရရွာ၏။ အျခားေသာ ေလာကဓါတ္ပညာတို႔လည္း ဤနည္းႏွင့္ပင္တည္း။
သို႔ေသာ္ အမွန္ကား အဘယ္မွာ ရွိသနည္း။
အမွန္သည္ ဤေဖာက္လြဲေဖာက္ျပန္ျဖစ္ေနေသာ(ဝါ) အၿမဲတမ္းေျပာင္း
လဲေနေသာ မမွန္ေသာအရာတို႔၏ အလယ္၌ တည္ရွိေနေခ်၏။
လဲေနေသာ မမွန္ေသာအရာတို႔၏ အလယ္၌ တည္ရွိေနေခ်၏။
အမွန္သည္ အနိစၥအဓူဝျဖစ္ေသာအရာမ်ားကို နိစၥဓူဝသႆတ ျဖစ္ ေအာင္ ျပဳျပင္ ဖန္တီးလိုက္၏။
အမွန္သည္ ျဖစ္တုံ၊ ပ်က္တုံ၊ သြားတုံ၊ လာတုံ၊ နိယဌုံက်င့္ေနေသာ အရာတို႔၏ အလယ္၌ အၿမဲတေစ ထာဝရတည္ေနေသာအရာ ျဖစ္၏။
အမွန္သည္ ေမြးဖြားျခင္း၊ ေသေၾကပ်က္စီးျခင္းကို အလ်ဥ္းမသိ၊ အစမရွိ၊ အဆုံးမရွိ၊ အနာဒိ-အနႏၱျဖစ္၏။
အမွန္သည္ေက်ာက္စရစ္-ေက်ာက္ခဲတို႔၌ပင္ရွိ၏။ ဘာေၾကာင့္ ထိုေက်ာက္ခဲ ေက်ာက္စရစ္တို႔သည္ ထင္ရွားရွိျခင္းတို႔ေၾကာင့္တည္း။
ဤကမၻာေလာကတြင္း၌ မည္မွ်တန္ခိုး ပါဝါအာဏာႀကီးသူပင္ ျဖစ္ပါ ေစ မည္သူမွ်
ေက်ာက္ခဲ၌ စုေပါင္းပါ ဝင္ဖြဲ႕စည္းေနေသာ ႐ုပ္ဓါတ္ ႐ုပ္ကလာပ္ တို႔ကို
တစ္ခါတည္းအၿပီးအၿငိမ္း လက္စသတ္ ေဖ်ာက္ ဖ်က္မပစ္နိုင္ေခ်။ ပထဝီေျမျပင္၌
သဘာဝဓမၼအေလ်ာက္ ေပါက္ေနၾက ကုန္ေသာ သစ္ပင္တို ႔၌လည္း အမွန္တရားတည္ရွိ၏။
သစ္ပင္သည္ အေစ့အေညွာက္မွစ၍ တျဖည္းျဖည္း တစ္စတစ္စ တေ႐ြ႕ေ႐ြ႕တိုး၍ တိုး၍
ရင့္သန္ထြားက်ိဳင္းလ်က္ ကိုင္းခက္ေဝဆာျခင္းသို႔ ေရာက္လာရ ၏။ အကိုင္းအခက္
အၫြန႔္ အတက္ ေဝျဖာႀကီးမားျပန႔္ျပဴး ၾကည္ႏူး ဖြယ္ရာျဖစ္လာ၏။အငုံအပြင့္ အဆင့္
ဆင့္ စီရရီျဖစ္လာ၏။ သီးကင္း၊ သီးရင့္၊ သီးမွည့္တို႔ တြဲရ႐ြဲသီးေဆာင္၏။
သစ္ပင္၏အလွက်က္သေရသည္ေရး၍ မကုန္၊ ေျပာ၍မခန္း အံ့ဘနန္းမွ် ထူးဆန္းလွ၏။
သို႔ေသာ္ ထိုသစ္ပင္၌ အသိဥာဏ္ မရွိေခ်တကား။
ထို႔အတူ တိရိစၧာန္၌လည္း အမွန္တရား ရွိေခ်၏။ ၄င္းသည္ ဟိုဟို ဒီဒီ ေ႐ြ႕ရွား
သြားလာတတ္၏။ မိမိထက္ဝန္းက်င္ရွိ အရာဟူသမွ်ကို သိတတ္ ၏။ အပူအေအး
ခြဲျခားတတ္၏။ ၄င္း၌ အသိဓါတ္ ေပၚလာ ေခ်ၿပီ။ သို႔ရာတြင္ အမွန္ကို သိတတ္ ေသာ
ဥာဏ္ကား မဟုတ္ေသး။
ထိုအမွန္တရားကိုသိဖို႔ေဖာ္ထုတ္ဖို႔ကား လူ သတၱဝါ၏ တာဝန္တည္း။ ထို႔ေၾကာင့္
လူသတၱဝါ သည္ စုံစမ္းစစ္ေဆး ေဆြးေႏြးျခင္းတို႔ျဖင့္ အမွန္တရားကို ေတြ႕
ေအာင္ရွာေဖြသင့္ေခ်၏။ အမွန္သည္ ျမင့္ျမတ္ ၏။ ခ်ိဳၿမိန္၏။ အမွန္သ ည္
အသင္တို႔ကို ဒုကၡ အေပါင္းမွ ကင္းလြတ္ေစနိုင္ ၏။ ဤကမၻာ ေလာကအတြင္း၌
အမွန္မွတပါး အသင္တို႔အတြက္ အျခားကယ္တင္ရွင္ မရွိေတာ့ ၿပီ။
အမွန္တရားသည္ဗုဒၶျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ အသင္ တို႔၏ စိတ္၌ ဗုဒၶကို ကိန္းဝပ္ေနၾကပါေစ။
0 comments:
Post a Comment
သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္