အဘိဓမၼာပိဋကတ္ဟာ ဘုရားလက္ထက္ကတည္းက ရွိၿပီးသားပါ
♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
ဒါဆိုအဘိဓမၼာကိုဘယ္သူေတြၾကာ းဖူးသလဲ
?○?○?○?○?○?○?○?○?○?○?○?○?
✔ ေခမာေထရီဘိကၡဳနီ ၾကားဖူးတယ္
⭐ ကုသလာဟံ ၀ိသုဒၶီသု၊ ကထာ၀တၳဳ၀ိသာရဒ။ အဘိဓမၼနယညဴ စ၊ ၀သိပၸတၱမွိ သာသေန။ (ခု၊ ၄၊ ၂၂၈။)
✴ တပည့္ေတာ္မ ေခမာသည္ ၀ိသုဒၶိတရားတို႕၌ လိမၼာ ကြၽမ္းက်င္ပါသည္၊ ၁၀-ပါးေသာ ကထာ၀တၳဳတို႕၌ (အက်ိဳးအျပစ္ကို သိေသာအားျဖင့္) ရဲရင့္ပါသည္၊ အဘိဓမၼာနည္း (ျဖစ္ေသာ ဘူမႏၲရ စသည္) တို႕ကို နားလည္ သေဘာေပါက္ပါသည္၊ သို႕ျဖစ္၍ ဘုရား႐ွင္သာသနာေတာ္၌ အစြမ္းထက္သူ အျဖစ္သို႕ ေရာက္ခဲ့ပါသည္။
🚩 မွတ္ခ်က္။ ။ အထက္ပါ ကထာ၀တၳဳ၀ိသာရဒါ-ဟူေသာ ေခမာေထရီအပဒါန္လာ စကားရပ္၌ {{ကထာ၀တၳဳ}} ကို အဘိဓမၼာ ၇-က်မ္းမွ ၅-ခုေျမာက္ ကထာ၀တၳဳက်မ္းကို မယူရ၊ ကထာ၀တၳဳ ၁၀-ပါး (ကထာ=စကား၊ ဝတၳဳ=တည္ရာ၊ စကားတည္ရာ၊ စကားျဖစ္ေၾကာင္း) ကိုသာ ယူရမည္၊ အေနာက္တိုင္း သမိုင္းသုေတသီတို႕ကားဤသို႕ေ သာ
အနက္မွ်ကို မသိ႐ွာၾက၍ ကထာ၀တၳဳဟု အသံၾကားကာမွ်ျဖင့္ အဘိဓမၼာ ၇-က်မ္းမွ
ကထာ၀တၳဳက်မ္းပဲဟု ယူ၍ ထိုအပဒါန္ပါဠိေတာ္ကိုပင္ တတိယသံဂါယနာ ေနာက္ပိုင္းက်မွ
ေရးသားေသာက်မ္းျဖစ္သည္ဟု မွားယြင္းစြာ စြပ္စြဲ ေျပာဆိုၾကသည္။
✔ အရွင္ဥပါလိမေထရ္ ၾကားဖူးတယ္
⭐ သုတၱႏၲံ အဘိဓမၼၪၥ၊ ၀ိနယၪၥပိ ေက၀လံ။ န၀ဂႍ ဗုဒၶ၀စနံ၊ ဧသာ ဓမၼသဘာ တ၀။ (ခု၊ ၃၊ ၄၈။)
✴ သုတၱန္ႏွင့္ အဘိဓမၼာႏွင့္ ၀ိနယပိဋကတစ္ခုလံုးသည္လည္းေက ာင္း၊
အဂၤါ ၉-ပါး႐ွိေသာ ဗုဒၶအဆံုးအမသည္ လည္းေကာင္း ဤအလံုးစံုသည္ သင္၏ ဓမၼသဘင္
ျဖစ္သည္။ ဤစကားကား ဗုဒၶကိုယ္ေတာ္တိုင္က ဥပါလိေထရ္အား မိန္႕ေတာ္မူေသာ
စကားျဖစ္သည္၊ ဤဂါထာ၌ ပိဋက ၃-ပံုကို တိုက္႐ိုက္ ႁမြက္ဆိုထားေတြ႕ရမည္
ျဖစ္သည္။
✔ အရွင္သာရိပုတၱရာနဲ႔ အရွင္ေမာဂၢလာန္ ၾကားဖူးတယ္
⭐ ဣဓာ၀ုေသာ သာရိပုတၱ ေဒြ ဘိကၡဴ အဘိဓမၼကထံ ကေထႏၲိ၊ ေတ အညမညံ ပဥႇိ ပုစၦႏၲိ၊ အညမညႆ ပဥႇိ ပု႒ာ ၀ိႆေဇၨႏၲိ၊ ေနာ စ သံသာေဒႏၲိ၊ ဓမၼီ စ ေနသံ ကထာ ပ၀တၱိနီ ေဟာတိ၊ ဧ၀႐ူေပန ေခါ အာ၀ုေသာ သာရိပုတၱ ဘိကၡဳနာ ေဂါသိဂၤသာလ၀နံ ေသာေဘယ်။ (မ၊ ၁၊ ၂၇၅။)
✴ ငါ့႐ွင္ သာရိပုတၱရာ ဤသာသနာေတာ္၌ ရဟန္း ၂-ပါးသည္ အဘိဓမၼာႏွင့္ စပ္ေသာ တရားစကားကို ေျပာေဟာေနၾကကုန္၏၊ သူတို႕သည္ အခ်င္းခ်င္း ျပႆနာ ေမးၾကကုန္၏၊ ျပႆနာ ေျဖၾကကုန္၏၊ ေမးေျဖရာ၌ အခ်င္းခ်င္းကို မဆုတ္နစ္ေစၾကကုန္၊ သူတို႕၏ တရားေဆြးေႏြးျခင္းသည္ (ေၾကာင္းက်ိဳးယုတၱိ အျပည့္႐ွိ၍) တရားႏွင့္ညီစြာ အလ်ဥ္မျပတ္ ျဖစ္၏ ငါ့႐ွင္ သာရိပုတၱရာ ဤသို႕ေသာ ရဟန္းမ်ိဳးျဖင့္ ေဂါသိဂၤ အင္ၾကင္းေတာႀကီးသည္ သာယာတင့္တယ္ ေပရာ၏။ (မူလပဏၰာသ မဟာေဂါသိဂၤသုတ္၊ အ႐ွင္ေမာဂၢလာန္၏ ေလွ်ာက္ထားခ်က္၊ )
🚩မွတ္ခ်က္။ ။ဒီေဆြးေႏြးပြဲမွာ အရွင္မဟာကႆပ အရွင္အႏု႐ုဒၶါ အရွင္ေရ၀တ အရွင္အာနႏၵာတို႔လည္းပါတာေၾက ာင့္ အရွင္မဟာကႆပ အရွင္အႏု႐ုဒၶါ အရွင္ေရ၀တ အရွင္အာနႏၵာတို႔လည္း ၾကားဖူးတယ္။
✔ မ်ားစြာေသာတရားနာရဟန္းတို႔ ၾကားဖူးတယ္
⭐ ပုန စပရံ ဘိကၡေ၀ ဘ၀ိႆႏၲိ ဘိကၡဴ အနာဂတမဒၶါနံ အဘာ၀တိကာယာ အဘာ၀ိတသီလာ အဘာ၀ိတ- စိတၱာ အဘာ၀ိတပညာ၊ ေတ အဘာ၀ိတကာယာ သမာနာ အဘာ၀ိတသီလာ အဘာ၀ိတစိတၱာ အဘာ၀ိတပညာ အဘိဓမၼကထံ ေ၀ဒလ’ကထံ ကေထႏၲာ ကဏွဓမၼံ ၾသကၠမမာနာ န ဗုဇၩိႆႏၲိ။ (အံ၊ ၂၊ ၉၄။)
✴ ရဟန္းတို႕ တစ္ဖန္ေနာက္ထပ္ ဆိုအံ့၊ အနာဂတ္ကာလ၌ ကိုယ္ကို တစ္နည္း (ကာယဂတာသတိ) ကိုလည္းမပြားေစ၊ သီလကိုလည္း မျဖည့္က်င့္၊ သမာဓိႏွင့္ ပညာကိုလည္း မတိုးပြားေစဘဲ ေနၾကေသာ ရဟန္းတို႕ ႐ွိၾကလိမ့္မည္၊ ထိုရဟန္းတို႕သည္ ကာယဂတာသတိလည္း မ႐ွိ၊ သီလ သမာဓိ ပညာ တိုးပြားေအာင္လည္းအားမထုတ္ၾ ကမူ၍
အဘိဓမၼာ စပ္ေသာ စကား ေ၀ဒလႏွင့္ စပ္ေသာစကားကို ေျပာဆိုၾကသည္႐ွိေသာ္
မည္းနက္ေသာ အကုသိုလ္သေဘာသို႕ သက္ေရာက္ၾကကာ အနက္အဓိပၸာယ္ မသိဘဲ
႐ွိၾကလိမ့္မည္။ (အဂၤုတၱရပၪၥက နိပါတ္ တတိယ အနာဂတဘယသုတ္။)
✔ အရွင္စိတၱ ၾကားဖူးတယ္
✔ မ်ားစြာေသာမေထရ္ႀကီးတို႔ ၾကားဖူးတယ္
⭐ ေတန ေခါ ပန သမေယန သမၺဟုလာ ေထရာ ဘိကၡဴ ပစၦာဘတၱံ ပိ႑ပါတပဋိကၠႏၲာ မ႑လမာေဠ သႏိၷသိႏၷာ သႏၷိပတိတာ အဘိဓမၼကထံ ကေထႏၲိ၊ တၾတ သုဒံ အာယသၼာ စိေတၱာ ဟတၳိသာရိပုေတၱာ ေထရာနံ ဘိကၡဴနံ အဘိဓမၼကထံ ကေထႏၲာနံ အႏၲရႏၲရာ ကထံ ၾသပါေတတိ။ (အံ၊ ၂၊ ၃၄၄)
✴ ထိုအခါ မ်ားစြာေသာ မေထရ္တို႕သည္ ဆြမ္းစားၿပီးေနာက္ ဆြမ္းစားရာမွ ဖဲခြာၾကၿပီး တန္ေဆာင္းဝန္း၌ ထိုင္ကာ စည္းေ၀းၾကလွ်က္ အဘိဓမၼာစကား ေျပာေဟာေနၾကေလသည္၊ ထိုအစည္းအေ၀း၌ ဟတၳိသာရိပုတၱ ဟူ၍လည္းေခၚၾကေသာ အ႐ွင္စိတၱသည္ ေထရ္ႀကီးမ်ား အဘိဓမၼာစကား ေျပာေဟာၾကစဥ္ အၾကားအၾကား၌ စကား၀င္ေရာက္ ေႏွာက္ယွက္ေလသည္။ (အဂၤုတၱရပၪၥကနိပါတ္ ဟတၳိသာရိပုတၱသုတ္ ပါဠိေတာ္။)
✔✔✔ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ဝိနည္းသင္ဖူးသမၽွရဟန္းအားလံ ုး ၾကားဖူးတယ္
⭐ အနာပတၱိ န ၀ိ၀ေဏၰတုကာေမာ ဣဃၤ တြံ သုတၱေႏၲ ၀ါ ဂါထာေယာ ၀ါ အဘိဓမၼံ ၀ါ ပရိယာပုဏႆု၊ ပစၦာ ၀ိနယံ ပရိယာပုဏိႆသီတိ ဘဏတိ၊ ဥမၼတၱကႆ အာဒိကမၼိကႆာတိ။ (၀ိ၊ ၂၊ ၁၈၉။)
✴ ၀ိနည္းကို ကဲ့ရဲ႕လိုေသာ စိတ္မ႐ွိဘဲ သင္သည္ ေရွးဦးစြာ သုတၱန္ပါဠိေတာ္မ်ားႏွင့္ ဂါထာမ်ားကို ျဖစ္ေစ၊ အဘိဓမၼာကို ျဖစ္ေစ သင္ႏွင့္ပါ၊ ေနာက္အခါ ၀ိနည္းကို သင္ရပါလိမ့္မည္၊ ဤသို႕ေျပာလွ်င္ အာပတ္မသင့္၊ ႐ူးသြပ္၍ ေျပာမိေျပာရာ ေျပာေသာ ရဟန္းႏွင့္ လက္ဦး လြန္က်ဴး ေျပာမိေသာ ရဟန္းအား အာပတ္မသင့္။ (၀ိေလခနသိကၡာပုဒ္)။
⭐ ပဥႇံ ပုေစၦယ်ာတိ သုတၱေႏၲ ၾသကာသံ ကာရာေပတြာ ၀ိနယံ ၀ါ အဘိဓမၼံ ၀ါ ပုစၦတိ၊ အာပတၱိ ပါစိတၱိယႆ၊ ၀ိနေယ ၾသကာသံ ကာရာေပတြာ သုတၱႏၲံ ၀ါ အဘိဓမၼံ ၀ါ ပုစၦတိ၊ အာပတၱိ ပါစိတၳိယႆ၊ အဘိဓေမၼ ၾသကာသံ ကာရာေပတြာ သုတၱႏၲံ ၀ါ ၀ိနယံ ၀ါ ပုစၦတိ၊ အာပတၱိ ပါစိတၱိယႆ။ (၀ိ၊ ၂၊ ၄၆၀။)
✴ ပဥႇံ ပုေစၦယ်= ဟူသည္ကား သုတၱန္၌ အခြင့္ေတာင္းၿပီး ၀ိနည္းကို ျဖစ္ေစ အဘိဓမၼာကိုျဖစ္ေစ ေမးလွ်င္ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏၊ ၀ိနည္း၌ အခြင့္ေတာင္းၿပီး သုတၱန္ကိုျဖစ္ေစ အဘိဓမၼာကို ျဖစ္ေစ ေမးလွ်င္ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏၊ အဘိဓမၼာ၌ ခြင့္ေတာင္းၿပီး သုတၱန္ကို ျဖစ္ေစ ၀ိနည္းကို ျဖစ္ေစ ေမးလွ်င္ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏။ (ဘိကၡဴနီပဥႇာပုစၦန သိကၡာပုဒ္)
💡 ကႆ ဝစနံ - ဘယ္သူ႔စကားလဲ
💎 ဘဂဝေတာ ဝစနံ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ - ပူေဇာ္အထူးကိုခံထိုက္တဲ့၊ တရားအလံုးစံုကိုအကုန္သိတဲ့၊ ဘုန္ေတာ္ေျခာက္ဖံုေက်းဇူးဂု ဏ္နဲ႔ျပည့္စံုေတာ္မူတဲ့ သဗၺညဳျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ စကားစစ္စစ္ပါ ..............
—
♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
ဒါဆိုအဘိဓမၼာကိုဘယ္သူေတြၾကာ
?○?○?○?○?○?○?○?○?○?○?○?○?
✔ ေခမာေထရီဘိကၡဳနီ ၾကားဖူးတယ္
⭐ ကုသလာဟံ ၀ိသုဒၶီသု၊ ကထာ၀တၳဳ၀ိသာရဒ။ အဘိဓမၼနယညဴ စ၊ ၀သိပၸတၱမွိ သာသေန။ (ခု၊ ၄၊ ၂၂၈။)
✴ တပည့္ေတာ္မ ေခမာသည္ ၀ိသုဒၶိတရားတို႕၌ လိမၼာ ကြၽမ္းက်င္ပါသည္၊ ၁၀-ပါးေသာ ကထာ၀တၳဳတို႕၌ (အက်ိဳးအျပစ္ကို သိေသာအားျဖင့္) ရဲရင့္ပါသည္၊ အဘိဓမၼာနည္း (ျဖစ္ေသာ ဘူမႏၲရ စသည္) တို႕ကို နားလည္ သေဘာေပါက္ပါသည္၊ သို႕ျဖစ္၍ ဘုရား႐ွင္သာသနာေတာ္၌ အစြမ္းထက္သူ အျဖစ္သို႕ ေရာက္ခဲ့ပါသည္။
🚩 မွတ္ခ်က္။ ။ အထက္ပါ ကထာ၀တၳဳ၀ိသာရဒါ-ဟူေသာ ေခမာေထရီအပဒါန္လာ စကားရပ္၌ {{ကထာ၀တၳဳ}} ကို အဘိဓမၼာ ၇-က်မ္းမွ ၅-ခုေျမာက္ ကထာ၀တၳဳက်မ္းကို မယူရ၊ ကထာ၀တၳဳ ၁၀-ပါး (ကထာ=စကား၊ ဝတၳဳ=တည္ရာ၊ စကားတည္ရာ၊ စကားျဖစ္ေၾကာင္း) ကိုသာ ယူရမည္၊ အေနာက္တိုင္း သမိုင္းသုေတသီတို႕ကားဤသို႕ေ
✔ အရွင္ဥပါလိမေထရ္ ၾကားဖူးတယ္
⭐ သုတၱႏၲံ အဘိဓမၼၪၥ၊ ၀ိနယၪၥပိ ေက၀လံ။ န၀ဂႍ ဗုဒၶ၀စနံ၊ ဧသာ ဓမၼသဘာ တ၀။ (ခု၊ ၃၊ ၄၈။)
✴ သုတၱန္ႏွင့္ အဘိဓမၼာႏွင့္ ၀ိနယပိဋကတစ္ခုလံုးသည္လည္းေက
✔ အရွင္သာရိပုတၱရာနဲ႔ အရွင္ေမာဂၢလာန္ ၾကားဖူးတယ္
⭐ ဣဓာ၀ုေသာ သာရိပုတၱ ေဒြ ဘိကၡဴ အဘိဓမၼကထံ ကေထႏၲိ၊ ေတ အညမညံ ပဥႇိ ပုစၦႏၲိ၊ အညမညႆ ပဥႇိ ပု႒ာ ၀ိႆေဇၨႏၲိ၊ ေနာ စ သံသာေဒႏၲိ၊ ဓမၼီ စ ေနသံ ကထာ ပ၀တၱိနီ ေဟာတိ၊ ဧ၀႐ူေပန ေခါ အာ၀ုေသာ သာရိပုတၱ ဘိကၡဳနာ ေဂါသိဂၤသာလ၀နံ ေသာေဘယ်။ (မ၊ ၁၊ ၂၇၅။)
✴ ငါ့႐ွင္ သာရိပုတၱရာ ဤသာသနာေတာ္၌ ရဟန္း ၂-ပါးသည္ အဘိဓမၼာႏွင့္ စပ္ေသာ တရားစကားကို ေျပာေဟာေနၾကကုန္၏၊ သူတို႕သည္ အခ်င္းခ်င္း ျပႆနာ ေမးၾကကုန္၏၊ ျပႆနာ ေျဖၾကကုန္၏၊ ေမးေျဖရာ၌ အခ်င္းခ်င္းကို မဆုတ္နစ္ေစၾကကုန္၊ သူတို႕၏ တရားေဆြးေႏြးျခင္းသည္ (ေၾကာင္းက်ိဳးယုတၱိ အျပည့္႐ွိ၍) တရားႏွင့္ညီစြာ အလ်ဥ္မျပတ္ ျဖစ္၏ ငါ့႐ွင္ သာရိပုတၱရာ ဤသို႕ေသာ ရဟန္းမ်ိဳးျဖင့္ ေဂါသိဂၤ အင္ၾကင္းေတာႀကီးသည္ သာယာတင့္တယ္ ေပရာ၏။ (မူလပဏၰာသ မဟာေဂါသိဂၤသုတ္၊ အ႐ွင္ေမာဂၢလာန္၏ ေလွ်ာက္ထားခ်က္၊ )
🚩မွတ္ခ်က္။ ။ဒီေဆြးေႏြးပြဲမွာ အရွင္မဟာကႆပ အရွင္အႏု႐ုဒၶါ အရွင္ေရ၀တ အရွင္အာနႏၵာတို႔လည္းပါတာေၾက
✔ မ်ားစြာေသာတရားနာရဟန္းတို႔ ၾကားဖူးတယ္
⭐ ပုန စပရံ ဘိကၡေ၀ ဘ၀ိႆႏၲိ ဘိကၡဴ အနာဂတမဒၶါနံ အဘာ၀တိကာယာ အဘာ၀ိတသီလာ အဘာ၀ိတ- စိတၱာ အဘာ၀ိတပညာ၊ ေတ အဘာ၀ိတကာယာ သမာနာ အဘာ၀ိတသီလာ အဘာ၀ိတစိတၱာ အဘာ၀ိတပညာ အဘိဓမၼကထံ ေ၀ဒလ’ကထံ ကေထႏၲာ ကဏွဓမၼံ ၾသကၠမမာနာ န ဗုဇၩိႆႏၲိ။ (အံ၊ ၂၊ ၉၄။)
✴ ရဟန္းတို႕ တစ္ဖန္ေနာက္ထပ္ ဆိုအံ့၊ အနာဂတ္ကာလ၌ ကိုယ္ကို တစ္နည္း (ကာယဂတာသတိ) ကိုလည္းမပြားေစ၊ သီလကိုလည္း မျဖည့္က်င့္၊ သမာဓိႏွင့္ ပညာကိုလည္း မတိုးပြားေစဘဲ ေနၾကေသာ ရဟန္းတို႕ ႐ွိၾကလိမ့္မည္၊ ထိုရဟန္းတို႕သည္ ကာယဂတာသတိလည္း မ႐ွိ၊ သီလ သမာဓိ ပညာ တိုးပြားေအာင္လည္းအားမထုတ္ၾ
✔ အရွင္စိတၱ ၾကားဖူးတယ္
✔ မ်ားစြာေသာမေထရ္ႀကီးတို႔ ၾကားဖူးတယ္
⭐ ေတန ေခါ ပန သမေယန သမၺဟုလာ ေထရာ ဘိကၡဴ ပစၦာဘတၱံ ပိ႑ပါတပဋိကၠႏၲာ မ႑လမာေဠ သႏိၷသိႏၷာ သႏၷိပတိတာ အဘိဓမၼကထံ ကေထႏၲိ၊ တၾတ သုဒံ အာယသၼာ စိေတၱာ ဟတၳိသာရိပုေတၱာ ေထရာနံ ဘိကၡဴနံ အဘိဓမၼကထံ ကေထႏၲာနံ အႏၲရႏၲရာ ကထံ ၾသပါေတတိ။ (အံ၊ ၂၊ ၃၄၄)
✴ ထိုအခါ မ်ားစြာေသာ မေထရ္တို႕သည္ ဆြမ္းစားၿပီးေနာက္ ဆြမ္းစားရာမွ ဖဲခြာၾကၿပီး တန္ေဆာင္းဝန္း၌ ထိုင္ကာ စည္းေ၀းၾကလွ်က္ အဘိဓမၼာစကား ေျပာေဟာေနၾကေလသည္၊ ထိုအစည္းအေ၀း၌ ဟတၳိသာရိပုတၱ ဟူ၍လည္းေခၚၾကေသာ အ႐ွင္စိတၱသည္ ေထရ္ႀကီးမ်ား အဘိဓမၼာစကား ေျပာေဟာၾကစဥ္ အၾကားအၾကား၌ စကား၀င္ေရာက္ ေႏွာက္ယွက္ေလသည္။ (အဂၤုတၱရပၪၥကနိပါတ္ ဟတၳိသာရိပုတၱသုတ္ ပါဠိေတာ္။)
✔✔✔ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ဝိနည္းသင္ဖူးသမၽွရဟန္းအားလံ
⭐ အနာပတၱိ န ၀ိ၀ေဏၰတုကာေမာ ဣဃၤ တြံ သုတၱေႏၲ ၀ါ ဂါထာေယာ ၀ါ အဘိဓမၼံ ၀ါ ပရိယာပုဏႆု၊ ပစၦာ ၀ိနယံ ပရိယာပုဏိႆသီတိ ဘဏတိ၊ ဥမၼတၱကႆ အာဒိကမၼိကႆာတိ။ (၀ိ၊ ၂၊ ၁၈၉။)
✴ ၀ိနည္းကို ကဲ့ရဲ႕လိုေသာ စိတ္မ႐ွိဘဲ သင္သည္ ေရွးဦးစြာ သုတၱန္ပါဠိေတာ္မ်ားႏွင့္ ဂါထာမ်ားကို ျဖစ္ေစ၊ အဘိဓမၼာကို ျဖစ္ေစ သင္ႏွင့္ပါ၊ ေနာက္အခါ ၀ိနည္းကို သင္ရပါလိမ့္မည္၊ ဤသို႕ေျပာလွ်င္ အာပတ္မသင့္၊ ႐ူးသြပ္၍ ေျပာမိေျပာရာ ေျပာေသာ ရဟန္းႏွင့္ လက္ဦး လြန္က်ဴး ေျပာမိေသာ ရဟန္းအား အာပတ္မသင့္။ (၀ိေလခနသိကၡာပုဒ္)။
⭐ ပဥႇံ ပုေစၦယ်ာတိ သုတၱေႏၲ ၾသကာသံ ကာရာေပတြာ ၀ိနယံ ၀ါ အဘိဓမၼံ ၀ါ ပုစၦတိ၊ အာပတၱိ ပါစိတၱိယႆ၊ ၀ိနေယ ၾသကာသံ ကာရာေပတြာ သုတၱႏၲံ ၀ါ အဘိဓမၼံ ၀ါ ပုစၦတိ၊ အာပတၱိ ပါစိတၳိယႆ၊ အဘိဓေမၼ ၾသကာသံ ကာရာေပတြာ သုတၱႏၲံ ၀ါ ၀ိနယံ ၀ါ ပုစၦတိ၊ အာပတၱိ ပါစိတၱိယႆ။ (၀ိ၊ ၂၊ ၄၆၀။)
✴ ပဥႇံ ပုေစၦယ်= ဟူသည္ကား သုတၱန္၌ အခြင့္ေတာင္းၿပီး ၀ိနည္းကို ျဖစ္ေစ အဘိဓမၼာကိုျဖစ္ေစ ေမးလွ်င္ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏၊ ၀ိနည္း၌ အခြင့္ေတာင္းၿပီး သုတၱန္ကိုျဖစ္ေစ အဘိဓမၼာကို ျဖစ္ေစ ေမးလွ်င္ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏၊ အဘိဓမၼာ၌ ခြင့္ေတာင္းၿပီး သုတၱန္ကို ျဖစ္ေစ ၀ိနည္းကို ျဖစ္ေစ ေမးလွ်င္ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏။ (ဘိကၡဴနီပဥႇာပုစၦန သိကၡာပုဒ္)
💡 ကႆ ဝစနံ - ဘယ္သူ႔စကားလဲ
💎 ဘဂဝေတာ ဝစနံ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ - ပူေဇာ္အထူးကိုခံထိုက္တဲ့၊ တရားအလံုးစံုကိုအကုန္သိတဲ့၊
0 comments:
Post a Comment
သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္