လူမ်ိဳး(၁၀၁)ပါးစာရင္းကိုေဖာ္ျပတဲ့က်မ္းေတြ မူကြဲအမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိပါတယ္။ တစ္ခုနွင့္တစ္ခုလည္း ကြဲလြဲေနၾကပါ
တယ္။
အတိအက်ေျပာရရင္
ပုဂံဝန္ေထာက္မင္းဦးတင္ရဲ႕ ျမန္မာမင္းမ်ားအုပ္ခ်ဳပ္ပံုစာတမ္းထဲက လူမ်ိဳး (၁၀၁)ပါး စာရင္း(၈)ခု ၊
ဇာတာေတာ္ပံုက်မ္းလာ စာရင္း(၂)ခု၊
ေလာကဟိတရာသီက်မ္းလာ စာရင္း(၁)ခု၊ 
လက္ရွိနိုင္ငံေတာ္က တရားဝင္သတ္မွတ္ထားတဲ့ လူမ်ိဳးစုစာရင္း(၁)ခု ၊
စုစုေပါင္း စာရင္း(၁၂)ခုကို ကိုးကားၿပီး ေရးထားပါတယ္။

 (အရွင္ၾသဘာသာဘိဝံသရဲ႕ သုေတသနသရုပ္ျပအဘိဓာန္ထဲက လူမ်ိဳး(၁၀၁)ပါးစာရင္းက စမၺဴတံဆိပ္က်မ္းကိုပဲ ကိုးကားထားလို႔ ထည့္မေရးေတာ့ပါဘူး)

လူမ်ိဳး(၁၀၁)ပါးစာရင္း - (၁၁)ခု
************************
၁။ စမၺဴတံဆိပ္က်မ္းလာ စာရင္း
၂။ စြယ္စံုေက်ာ္ထင္အေျဖက်မ္းလာစာရင္း
(က်ီးသဲေလးထပ္ဆရာေတာ္က
စမၺဴတံဆိပ္က်မ္းကိုပဲမွီးၿပီး ေျဖဆိုထား)
၃။ မံုေ႐ြးဆရာေတာ္အမွတ္အသားလာ စာရင္း
၄။ ေဘးေ႐ႊေတာင္ဝန္မင္းႀကီး
မဟာမင္းထင္ရာဇဝအမွတ္အသားလာစာရင္း
၅။ ေဘးစဥ့္ကူးေထာင္အင္းစား
အသံုးစာေရးအမွတ္အသားလာ စာရင္း
၆။ နိုင္ငံျခားဝန္ေထာက္မင္း
အမွတ္အသားလာ စာရင္း
၇။ ဦးကံသာအမွတ္အသားလာ စာရင္း
၈။ ေလာကဟိတရာသီက်မ္းလာ စာရင္း
၉။ ရခိုင္ရာဇဝင္သစ္က်မ္းလာ စာရင္း
၁၀။ ဇာတာေတာ္ပံုရာဇဝင္ စာရင္း(၁)
၁၁။ ဇာတာေတာ္ပံုရာဇဝင္ စာရင္း(၂)














0 comments:

Post a Comment

သင့္ Comment တစ္ခုသည္ ကုသိုလ္ေတာ္ အသိ ပိုရွိသြားႏိုင္ပါသည္